کد خبر 1360017
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
انفجار و آتش سوزی در مرکز توسعه نظامی استانبول

منابع خبری ترکیه اعلام کردند در پی آتش سوزی بامداد امروز در مرکز تحقیقات، توسعه و آموزش نظامی استانبول سه انفجار رخ داد.

به گزارش مشرق، آتش سوزی مهیبی در مرکز تحقیقات، توسعه و آموزش نظامی استانبول ترکیه در سحرگاه روز جمعه باعث شد که دست کم سه انفجار در داخل این مرکز رخ ​​دهد. در پی وقوع آتش سوزی و انفجار تیم‌های آتش نشانی در محل حاضر شده و آتش را کنترل کردند.

 این سه انفجار در داخل یک مرکز تحقیق و توسعه (مدرسه نظامی) در منطقه توزلا در استانبول روی داد. انفجارها پس از وقوع آتش سوزی در این مدرسه رخ داد.

به گزارش آناتولی یکی از انفجارها در مرکز تحقیق و توسعه در اداره ۴۱ پیاده نظام در توزلا رخ داد و شعله‌های آتش از مدرسه بلند شد.

هنوز علت آتش سوزی و انفجارها مشخص نیست.

بر اساس اطلاعات اولیه این حادثه تلفات جانی نداشته است، ضمن اینکه هنوز از میزان خسارات مادی به محل حادثه اطلاعی در دست نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    2 5
    حدود۴۰درصد جمعیتش غیرترک هستند اونوقت در کمال فاشیستی اسم کشورش رو یک اسم نژادی گذاشته، چند درصد ارتش ترکیه غیر ترک است؟؟ غیر ترک هیچگاه برای یک کشور فاشیستی خون نمیدهد، برای همین است ارتش ترکیه در هیچ جنگی مستقیما شرکت نکرده وپیروز نشده
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      0 0
      ترکیه کشور ترکهاست و همه مردمان آن ترکی را بلد هستند. زمانی که ترکها اناتولی را بعضا بوسیله شمشیر و بعضا مسالمت امیز فتح کرد قوم کرد کجا بودند؟ جواب: در حاشیه مرز عراق و ترکیه زندگی می کردند. بعدا بعد از کشتار ارامنه جمعیت کردها به شهرعای خالی از سکنه ارامنه هجوم بردند و در انجا ساکن شدند. مثلا اگر به صد سال پیش برگردیم کل شهر دیاربکر ارمنی نشین بودند. حالا کردها در سرزمین دیگران و سرزمین قصبی زندگی می کنند و ادعای استقلال هم می کنند!!!!!!!!! زهی خیال باطل
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    1 4
    شاید فکر کنید اردوغان از خودبیخود شده و جلوتر از المان فرانسه انگلیس و امریکا در حال فعالیت است، ولی اردوغان از خود بیخود نشده بلکه اصلا خودی نداشته که بیخود بشه اردوغان یک‌ کارمند ساده یهو.د است و ترکیه برایش مهم نیست
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    2 5
    چرا نیروی‌زمینی ارتش‌ترکیه در قریاغ هم مستقیم‌حضور پیدا نکرد؟ ارتشی که جمعیت خدود ۴۰درصدش غیرترک هستند هیچگاه برای کلمه فاشیست ترکیه بخوبی نمیجنگند.
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    2 7
    باید رفراندومی برگذار شود و اسم ترکیه دوباره تعیین گردد چون حدود۴۰ درصد جمعیتش غیر ترک هستند و از بین ترک ها نیز جمع کثیری اصلا به نژاد اهمیت نمیدهند بلکه اخوانی هستند و عاشق کشتن شبعه و آذری شیعه شده اند
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    0 0
    برنامه های vpn عمدا برای همه استفاده کننده ها پرچم اکراین میکذارد دلیل اینکه در کامنت ها پرچم اکراین است یرای همین است
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    2 5
    ترکبه دچار ویروس نژادپرستی شده و مانند زامبی بدون فکر وفقط بخاطر یک‌کلمه ترک درحال ضربه زدن به همسایگانش اشت.
  • مجتبی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    2 4
    خرابکاری صنعتی یا حمله تروریستی؟؟؟؟؟؟!!!! ،هنوز ایران سیلی نزده حامیان آمریکا در منطقه شبها خواب راحت ندارند
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    0 1
    آن شمشیری که قفقاز و آنکارا جلوی مادرمان ایران به زانو درمی‌آورد، قبلا توسط جد تاجدار مان داریوش شاه کبیر و آلب ارسلان شاه کبیر شاهان ایران تیز شده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس