کد خبر 1359714
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
وزیر کشور وارد شهر کرج شد

وزیر کشور به منظور بازدید از پروژه های عمرانی مهم کرج از جمله روند اجرایی قطار شهری کرج و آزادراه همت وارد کرج شد.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور، در نوزدهمین سفر استانی هیأت دولت سیزدهم که به مقصد استان البرز صورت گرفت با حضور در مرکز استان از چند پروژه عمرانی و مهم البرز بازدید به عمل آورد.

برنامه‌های وزیر کشور ابتدا با احترام به مقام شامخ شهدا آغاز شد و در ادامه دیدار مردمی به منظور بررسی مشکلات و پیگیری آن را در دستورکار خود قرار داد.

بازدید از روند اجرایی بزرگراه شهید سلیمانی در محدوده شهر کرج و ادامه بزرگراه شهدای البرز از دیگر برنامه‌های وزیر کشور در مرکز استان البرز بود.

شایان ذکر است پروژه بزرگراه شهید سیمانی؛ از انتهای آزاد راه شهید همت تا اتوبان کرج - قزوین تا کنار آرامستان بهشت سکینه امتداد دارد و با توجه به اینکه در محدوده مذکور به دلیل تردد کارمندانی که در کرج سکونت دارند اما محل کار آنها تهران است، همه روزه ترافیک سنگینی را شاهد هستیم، احداث ادامه بزرگراه همت می تواند در کاهش ترافیک این محدوده، موثر واقع شود.

این پروژه سال ۹۵ با مبلغ اولیه پیمان، ۵۱۷ میلیارد تومان و طول قرار داد چهار آغاز شد که با کمک وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه ۴۰۰ میلیارد تومان به پروژه اختصاص یافت و روند اجرایی آن با شتاب خوبی نیز همراه بود که در سال‌های بعد به واسطه تورم و گرانی با مشکل مواجه شد و احداث آن به طول انجامید.

گفتنی است در ادامه این سفر، بازدید از روند اجرایی قطار شهری کرج نیز در دستورکار وزیر کشور قرار گرفت؛ این پروژه بیش از ۱۵ سال است که کلنگ زنی شده و تا کنون به بهره برداری نرسیده است؛ عملیات ساخت پروژه خط ۲ قطار شهری کرج از سال ۸۵ آغاز شده و اکنون نزدیک بیش از ۱۵ سال از آن می‌گذرد و همچنان به سرانجام نرسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس