کد خبر 1359507
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
باشگاه استقلال: برای مرادمند استعلام خواهیم گرفت

باشگاه استقلال از سازمان لیگ استعلام خواهد گرفت تا مشخص شود محمد حسین مرادمند می‌تواند برای این تیم در ادامه لیگ برتر بازی کند یا او تا پایان فصل از همراهی آبی‌پوشان محروم است.

به گزارش مشرق، مرادمند که برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی به عنوان بازیکن راهی ملوان نیروی دریایی ارتش شده بود، از ظرفیت‌های قانونی خود برای کسور خدمت استفاده کرد و توانست امروز برگه تسویه حساب خود را دریافت کند.

پس از این اتفاقات شایعاتی مبنی بر بازگشت این بازیکن به استقلال مطرح شد اما طبق قوانین نقل و انتقالاتی سازمان لیگ فوتبال این بازیکن تا پایان فصل باید در تیم ملوان حضور داشته باشد و نمی‌تواند برای استقلال به میدان برود و یا حتی با این تیم تمرین کند.

این بازیکن در نیم فصل از فهرست استقلال خارج شد و برای بازگشت به استقلال باید تا نقل و انتقالات تابستانی لیگ منتظر بماند.

در این باره با یکی از مسوولان باشگاه استقلال تماس گرفتیم و او اظهار داشت:برای اینکه بدانیم مرادمند می‌تواند در لیگ برتر استقلال را همراهی کند یا خیر از سازمان لیگ استعلامات لازم را خواهیم گرزفت.

وی افزود: اگر مرادمند بتواند و مجوز بازی او حاضر شود از وی در ترکیب استقلال استفاده خواهیم کرد در غیر این صورت او در فصل جدید آبی‌پوشان را همراهی می‌کند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: قرار است او مدارک خود را بیاورد تا برای گرفتن استعلامات لازم در اختیار سازمان لیگ قرار دهیم.

وی اعلام کرد: به طور حتم مرادمند در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد و از این بابت مشکلی نخواهد داشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فقط استقلال با مجیدی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    خوش آمدی به خانه ات با غیرت ...
  • کاشانی IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    عجیب فوتبال نابی مرحبا به سجادی مرحبا به نظام وظیفه لطفا به مردم توهین نکنید هر چیزی سقفی داره حتی کسری حداقل باید دوماه خدمت یا همون فوتبال و بره
  • یوسفی IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    طبق بند ۱ تبصره ۱۲ سازمان نقل و انتقالات (((لنگ )))مرادمند نمی تونه واسه استقلال بازی کنه چون اگه قرار باشه که بازی کنه اصلاا چرا فرستادنش سربازی و باید غاز بچرونه به جای فوتبال
  • یاسر IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    1 0
    مگه چندماه رفت سربازی که ترخیص شد
  • علیوند IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 1
    چرا الکی جو میدی مرادمند که از لیست استقلال خارج نشده و یک ثانیه هم برای ملوان بازی نکرده و بازیکنی که خدمت سربازیش تموم بشه میتونه به تیم قبلیش برگرده مثل سوگلی های لنگ علیشاه و نورالله
  • مجتبی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    آفرین به ملوان و مربی اش ، که دست به ترکیب موفق اش نزد و از دو بازیکن استقلال حتی یک دقیقه هم تا حالا استفاده نکرد ه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس