ترکیب منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛ درخشش بازیکنان مغضوب

در ترکیب منتخب هفته بیست و چهارم شاهد درخشش نفراتی بودیم که در چند ماه گذشته و در تیم‌های سابق خود نمایش خوبی نداشتند اما این بار موفق شدند نگاه‌ها را به سمت خودشان بچرخانند.

به گزارش مشرق، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری هشت دیدار طی چهار روز به اتمام رسید. در این هفته شاهد به ثمر رسیدن ۱۶ گل بودیم. در این ۲ بازی روی هم ۱۲ گل داشت و در سه مسابقه اصلا توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

در ترکیب منتخب هفته اما نمایندگان هشت تیم هستیم. سپاهان با سه سهم صدرنشین است و تیم‌های گل‌گهر و فولاد با ۲ بازیکن در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

گلر: حسین حسینی(استقلال)

سخت‌ترین کار ممکن انتخاب بهترین دروازه‌بان هفته بود. سید حسین حسینی در هفته‌ای که چند گلر خوش درخشیدند موفق شد با ثبت سیوهای بیشتر و نجات استقلال ضمن به بار نشاندن پانزدهمین کلین‌شیت در لیگ بیست و یکم همچنان تعداد گل‌های خوده استقلال در لیگ را یک رقمی نگه داشت و آنها را بدون شکست به استقبال هفته بیست و پنجم برد.

ترکیب منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛ درخشش بازیکنان مغضوب

مدافعان: گولسیانی(سپاهان)، مهدی شیری(فولاد)، حسن مرادی‌فر(نفت مسجدسلیمان)، محمدحسینی(هوادار)

کولسیانی پیش از این هم از آبادان خاطرات خوشی داشت. او یک بار دیگر در این شهر گلزنی کرد و در بازی اخیر موفق به ثبت بریس شد. ۲ گل او در ثبت پیروزی ارزشمند طلایی‌پوشان مقابل تیم علیرضا منصوریان نقشی بسیار مهم ایفا کرد.

مهدی شیری در فولاد احیا شده است. او یک پاس گل داد و در انجام امور دفاعی‌اش نیز بهترین عملکرد را بر جای گذاشت تا در ترکیب منتخب هفته یک جا برای خودش رزرو کند.

از حسن مرادی‌فر هم باید یاد کنیم. مدافع تیم نفت مسجدسلیمان در شبی که علی محسن‌زاده با سیوهای درخشانش نقشی غیر قابل انکار در اولین برد نیم‌فصل دوم نفت داشت با انجام وظایف دفاعی‌اش به بهترین شکل کمک شایانی در مسیر رسیدن به موفقیت مذکور ایفا کرد.

در نهایت به محمد حسینی می‌رسیم. مدافع باتجربه تیم هوادار که در کنار سایر عناصر دفاعی تیمش مقابل پرسپولیس سربلند از میدان خارج شدند. البته که نمایش شگفت‌انگیز مسلم حق‌شناس نیز در ثبت یک امتیاز تیم عنایتی بی‌تاثیر نبود.

ترکیب منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛ درخشش بازیکنان مغضوب

هافبک‌ها: آرش رضاوند(فولاد)، مهدی کیانی(تراکتور)، سعید صادقی(گل‌گهر)

آرش رضاوند در استقلال جزو آخرین گزینه‌ها برای گلزنی بود اما در فولاد تبدیل به یک مهره کاملا گلزن شده است. او این بار در دیدار با نساجی پا را فراتر گذاشت و زننده هر ۲ گل تیمش بود تا به نوعی بازی کننده رول اصلی در پیروزی درخشان شاگردان نکونام باشد.

مهدی کیانی با بازگشت به تراکتور توانسته کم‌کم خودش را در ترکیب اصلی جا بیندازد. او در دیدار با تیم سابقش موفق به دادن یک پاس گل شد. پاس گلی که نهایتا به بردی ارزشمند انجامید و طلسم تراکتور در نبردن‌هایش را شکست.

و سعید صادقی. تکراری‌ترین گزینه برای تیم منتخب. او یک بار دیگر نشان داد چه مهره‌ی غیر قابل جایگزینی برای امیر قلعه‌نویی است. ۲ پاس گل دیگر برای صادقی او را به تنهایی به صدر جدول پاس گل‌دهندگان لیگ بیست و یکم برد.

ترکیب منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛ درخشش بازیکنان مغضوب

مهاجمان: کی‌روش استنلی(گل‌گهر)، مغانلو(سپاهان)، ابوالفضل عکاشه(پدیده)

وقتی صحبت از ضربه سر می‌شود بدون شک باید نام کی‌روش استنلی به ذهن‌ها متبادر شود. مهاجم برزیلی و کهنه‌کار گل‌گهر با ۲ گل حیاتی تیمش را از شکستی خانگی نجات داد. ۲ گلی که منجر به ثبت یک امتیاز شد. امیر قلعه‌نویی بدون کی‌روش نمی‌توانست از این باخت تلخ فرار کند.

در بازی گل‌گهر و پدیده باقی بمانیم و این بار از ابوالفضل عکاشه صحبت کنیم. بازیکنی که یک بار دیگر نشان داد می‌تواند کارهای بزرگ‌تری انجام دهد. او در مقابل تیم سیرجانی هم یک گل زد و هم یک پاس گل داد. این یک امتیاز ارزشمند بیرون از خانه ممکن است در ادامه راه به کمک نماینده استان خراسان رضوی برای بقا بیاید.

و شهریار مغانلو. او نیز در آبادان شب درخشانی را پشت سر گذاشت و در مسیر پیروزی مشکی‌پوشان گلزنی کرد. مغانلو مانند رضاوند، شیری و کیانی اثبات کرد توانایی‌های زیادی دارد و بازگشت خوبی به لیگ برتر داشت.

ترکیب منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛ درخشش بازیکنان مغضوب

سرمربی: محرم نویدکیا(سپاهان)

ترکیب منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛ درخشش بازیکنان مغضوب

محرم نویدکیا عملکردی خارق‌العاده در آبادان داشت. تیمش دست به کار بزرگی زد و از سد صنعت نفتی گذشت که به تازگی در همین ورزشگاه پرسپولیس را برده بود و استقلال را چندی قبل‌تر متوقف کرده بود. حالا محرم دوباره خود را به بالای جدول نزدیک‌ کرده است و شاید در بازی‌های رو در رو مقابل سرخابی‌ها بتواند سپاهان را به آنها نزدیک‌تر کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس