برومند: سیلوا اخراج نمی‌شد، استقلال مٌهر قهرمانی را می‌زد/ مجیدی وارد «بازی کثیف» نشود

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال به فرهاد مجیدی و بازیکنان این تیم توصیه کرد وارد برخی بازی‌ها نشوند و به دنبال قهرمانی باشند.

به گزارش مشرق، پرویز برومند درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: اگر استقلال ۱۰ نفره نمی‌شد پیکان را شکست می‌داد و می‌توانست مُهر قهرمانی را بزند. در صحنه اخراج سیلوا، داور می‌توانست خطا هم نگیرد. از زاویه‌ای که من دیدم، خطایی رخ نداد ولی برخی از کارشناسان اعلام کرده‌اند خطا بوده است. پیکانی‌ها را در مجموع خوب دیدم و سه چهار موقعیت گل بدست آوردند. سیدحسین حسینی روز خوبی را سپری کرد و مانع باز شدن دروازه استقلال شد. استقلال در ۱۵ دقیقه اول بازی خوب بود و می‌توانست به گل برسد ولی این اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید:

شاید استقلال، پیکان را دست کم گرفت!

وی در مورد اظهارات استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها علیه یکدیگر تصریح کرد: هر دو تیم در این فاز رفته‌اند که جواب یکدیگر را بدهند. بازی باید در زمین انجام شود. سرنوشت قهرمانی استقلال و فرهاد مجیدی در دستان خودشان است. بهتر است بازیکنان و مربیان استقلال به دنبال جواب دادن به پرسپولیسی‌ها نباشند و با غیرت بازی کنند و به قهرمانی برسند.

دروازه‌بان پیشین استقلال با انتقاد از اظهارات مربیان پرسپولیس پس از بازی با هوادار گفت: این سؤال را از کادرفنی پرسپولیس می‌پرسم که اگر اتفاقاتی افتاد و تیم‌شان قهرمان شدند چطور می‌خواهند درباره حرف‌هایی که در رابطه با دست‌های پشت برای قهرمانی استقلال زدند، جواب بدهند؟ این نوع بازی روانی را «کثیف» می‌دانم چون روشی برای تضعیف رقیب است. بهتر است دست از این بازی کثیف بردارند. مجیدی و استقلال نباید به این حرف‌ها توجه کنند. ما فوتبال بازی کرده‌ایم و می‌دانیم نتایج در زمین مشخص می‌شود. استقلال شانس اول قهرمانی است و نباید وارد بازی‌ پرسپولیسی‌ها شود. مجیدی آنقدر تجربه دارد که وارد قضایا نشود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس