کد خبر 1359018
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸
پیکانی‌ها بعد از بازی استقلال چه گفتند؟

بازیکنان پیکان در مصاحبه‌های خود اعلام کردند که می‌توانستند برنده بازی مقابل استقلال باشند.

به گزارش مشرق، محمدجواد آزاده پس از تساوی بدون گل پیکان مقابل استقلال اظهار داشت: خوب دویدیم و از ابتدا بازی را خوب شروع کردیم. اخراج بازیکن استقلال هم دلیل مناسبی بود که  فشار بیاوریم. می‌توانستیم برنده مسابقه باشیم. بازی با تماشاگر هم باعث دلگرمی ما و استقلال شد و جو خوبی ایجاد کرد. فوتبال بدون تماشاگر نمی‌شود.

وی در مورد اخراج بازیکن استقلال گفت: به نظرم درست بود، اما کارشناسان باید نظر بدهند.

بازیکن پیکان در مورد شرایط این تیم تاکید کرد: جوانترین تیم را در میان لیگ‌های فوتبال آسیا را داریم و این تیم آینده خوبی دارد و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

* قاسمی‌نژاد: در آینده بیشتر از پیکان خواهید شنید

محمد قاسمی‌نژاد دیگر بازیکن پیکان هم در این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود و بعد از مدت‌ها هواداران را در ورزشگاه دیدیم و آنها هم بازی قابل قبولی را دیدند. استقلال در ۱۵ دقیقه اول خیلی بهتر از ما بازی کرد، اما در ادامه خیلی بهتر شدیم و می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم، اما متاسفانه توپ‌هایمان وارد دروازه نشد و باید بهتر و بیشتر تمرین کنیم. تیم ما جوان است و مطمئناً در آینده بیشتر از این تیم می‌شنوید.

داوری: یکی دو صحنه خطای بی‌موردی بود که سوت زده شد.در مورد اخراج هم از پشت که دیدم خطا اتفاق افتاد و اخراج درست بود.

پیکانی‌ها بعد از بازی استقلال چه گفتند؟

*ناصری: می‌توانستیم برنده بازی شویم/ در استقلال متوجه شدم که مصدوم هستم

محمد ناصری دروازه بان پیکان نیز در خصوص مسابقه عنوان کرد: بعد از تعطیلات تمرینات منظمی را انجام دادیم و خوشبختانه به آن نتایجی که می‌خواستیم رسیدیم و می‌توانستیم در این مسابقه برنده شویم.

وی در مورد اینکه آیا داور می‌توانست به خاطر خطا روی حسین زاده به بازیکن پیکان کارت قرمز بدهد، گفت: سختگیرانه بود و کارشناسان باید نظر بدهند. در مورد اخراج بازیکن استقلال هم چون یار ما تک به تک می‌شد، داور تصمیم گرفت اخراج کند.

دروازه بان پیکان در مورد مصدومیتش گفت: سخت است بعد از مدت طولانی مصدومیت بازگردی، اما خوشبختانه کادر فنی پیکان به من اعتماد کرد و دوباره آمدم.

ناصری در مورد اینکه در مقطعی به استقلال هم آمد، گفت: دقیقاً مصدومیت من از همانجا آغاز شد که استراماچونی سرمربی تیم بود. در تست ایفمارک متوجه شدم که رباطم کش آمده و مجبور شدم که عمل کنم، چون اگر این اتفاق نمی‌افتاد شاید فوتبالم تمام می‌شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    دم پیکان گرم. تا عبرتی بشه که ۱ بازی بدون هوادار و ۱ بازی با هوادار نشه. تعادل برقرار بشه.
  • رضا IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    مثل اینکه بازیکنان عزیز تیم پیکان قیمت زررررشک را نمی دانند. تیم ۱۴ نفره پیکان هم از پس تیم ۱۰ نفره استقلال بر نخواهد آمد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس