کد خبر 1359008
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
کم لطفی‌های زیادی به استقلال شده است

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: داور بازی با پیکان زود قضاوت کرد و عجولانه تصمیم گرفت.

به گزارش مشرق، ارسلان مطهری پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر درباره داوری بازی اظهار داشت: چه بگویم؟ در مورد صحنه‌های داوری هیچ‌وقت نظر ندادم اما حس می‌کنم در صحنه اخراج رافائل، سیدحسین حسینی به توپ می‌رسید. داور مقداری زود قضاوت و عجله کرد. از کمک‌هایش مشاوره نگرفت.

وی افزود: در برخی صحنه‌ها هم روی جایگیری اشتباه داشت به طوری که زبیر نیک‌نفس برای پاس دادن باید داور را هم دریبل می‌کرد. داور محترم بازی روی جایگیری‌ها اصلاً درست عمل نمی‌کرد. قصد بی‌احترامی ندارم اما مهدوی تصمیم‌های عجولانه می‌گرفت. پیکان هم تیم خوبی بود اما باید باهوش‌تر بازی می‌کردیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه این تیم مقابل هوادارانش بهترین فرصت برای افزایش اختلافش با پرسپولیس را از دست داد، گفت: هواداران منت سر ما گذاشتند اما کاری به بازی تیم‌های دیگر نداریم باید نتایجی که خودمان می‌خواهیم کسب کنیم تا به آنچه دل‌مان می‌خواهد برسیم. تمرکز ما روی کار خودمان است نه جای دیگر.

مطهری در مورد اینکه هواداران استقلال اعتقاد داشتند باید تعویض‌های این تیم زودتر انجام می‌شد تا آبی‌پوشان سریع‌تر تهاجمی شوند، پاسخ داد: اصلا به ا ین سؤال نمی‌توانم پاسخ دهم زیرا بحث فنی به من بازنمی‌گردد و به کادر فنی باز می‌گردد. کادر فنی می‌داند چه کار کند و در این مورد نمی‌توانم قضاوت کنم.

وی در خصوص اینکه آیا وقفه ایجاد شده در لیگ برتر روی روند استقلال تأثیرگذار بود، اظهار داشت: صددرصد، وقفه‌ها روی تیم تأثیر می‌گذارد. مقداری از تقویم فیفا عقب‌تر هستیم . چنین وقفه‌هایی روی تیمی که نتایج خوبی می‌گیرد تأثیرگذار است و مقداری تیم ما را اذیت می‌کند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص اظهارات فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی با پیکان مبنی براینکه برخی دوست ندارند آبی‌پوشان قهرمان شوند، عنوان کرد: برخی افراد دیگر هم صحبت‌هایی می‌کنند که مضمونش همین است. در مورد ان تیم‌ها چنین مسائلی نبوده اما در مورد تیم ما در خیلی جاها کم لطفی می‌شود. واقعاً این موضوع درست است.

مطهری درباره اینکه با  وجود این کم لطفی‌ها تا چه میزان به قهرمانی امیدوارند، گفت: به شخصه یاد گرفته‌ام تا زمانی که قهرمان نشدیم در مورد قهرمانی صحبت نکنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    3 1
    ارسلان از نظر بدنی افت داره
    • IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
      0 2
      از لحاظ عقلی هم افت کرده ارسلان الکیسه.
  • IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 3
    آره عجله کرد داور و پنالتی براتون نگرفت اصلا خسروی گفت اون صحنه پنالتی به نفع کیسه بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس