کد خبر 1358898
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
بازی دوستانه ایران و آمریکا به سرانجام نرسید

مدیر تیم‌ملی فوتبال گفت: قبل از قرعه کشی با آمریکایی‌ها صحبت کردیم که بازی دوستانه‌ با آنها برگزار کنیم، اما پس از همگروهی این کار میسر نیست.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در خصوص قرعه کشی مسابقات جام جهانی فوتبال اظهار داشت: قبل از مراسم قرعه کشی به همراه دوستانی که در قطر حضور داشتیم،‌ با مدیر ورزشی تیم ملی آمریکا صحبت کردیم و قرار شد بازی دوستانه برگزار کنیم، اما وقتی همگروه شدیم، دیگر این اتفاق میسر نیست.

وی ادامه داد: البته صحبت‌های خوبی را با تیم‌های دیگر انجام دادیم، اما امسال شرایط متفاوت است، چون تیم‌های اروپایی در ماه ژوئن مسابقه دارند و با آنها نمی‌توانیم بازی کینم و به همین دلیل باید با یک سری تیم‌های خاص بازی خواهیم کرد.

مدیر تیم ملی فوتبال با اشاره به اینکه مهمترین اردوی ما در خرداد ماه است، گفت: با برنامه ریزی که با اسکوچیچ و سرپرست فدراسیون فوتبال انجام دادیم، ۴ بازی تدارکاتی را در کشور قطر خواهیم داشت.

استیلی ادامه داد: خوشبختانه قطر همکاری خوبی با ما دارد و میرشاد ماجدی هم که به زبان انگلیسی مسلط است،‌  ارتباط خوبی را با مسئولان فدراسیون این کشور و همچنین اینفانتینو، رئیس فیفا برقرار کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس