امیر ایرانی

فرمانده نیروی دریایی ارتش توجه به حوزه تولید دانش‌بنیان را یکی از اولویت‌های نیروی دریایی ارتش دانست و گفت:حمایت از دانش‌بنیان‌ها علاوه بر رشد و شکوفایی در زمینه‌های مختلف برای این نیرو راه‌گشاست.

به گزارش مشرق، امیر ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع کارکنان ستاد این نیرو، ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن اظهار داشت: با توجه به فرامین فرمانده معظم کل قوا در خصوص توجه ویژه به قرآن کریم، اهمیت بهره‌گیری از کلام وحی در سطح این نیرو یکی از اولویت‌های نخستین است که در تلاش هستیم با همکاری اداره عقیدتی سیاسی سبک زندگی کارکنان و خانواده‌های نیروی دریایی ارتش بیش از پیش به سمت قرآنی شدن سوق پیدا کند.

وی توجه به حوزه تولید دانش‌بنیان را یکی دیگر از اولویت‌های نیروی دریایی ارتش دانست و گفت: بنا بر شعار امسال و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه، تقویت و حمایت از دانش‌بنیان‌ها علاوه بر رشد و شکوفایی در زمینه‌های مختلف برای نیروی دریایی ارتش بسیار راه‌گشاست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: توجه جدی به نیروی انسانی در همه حوزه‌های مأموریتی و تقویت امور معنوی و فرهنگی و در عین حال توجه به معیشت نیروی انسانی یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های این نیرو در سال جدید است که برای رسیدن به این امر، هر کسی در حوزه فعالیت خود باید تلاش کند تا زندگی شرافت‌مند و بااقتداری را برای کارکنان رقم بزنیم.

دریادار ایرانی در پایان، دو اصل صداقت و تحرک را در راستای رسیدن به موفقیت روزافزون و همچنین فتح قله‌های افتخار الزامی دانست و خاطرنشان کرد: صداقت و تحرک دو کلیدواژه مهم برای رسیدن به پیشرفت است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش توجه به حوزه تولید دانش‌بنیان را یکی از اولویت‌های نیروی دریایی ارتش دانست و گفت:حمایت از دانش‌بنیان‌ها علاوه بر رشد و شکوفایی در زمینه‌های مختلف برای این نیرو بسیار راه‌گشاست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • FR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    بالا کشیدن شرکتهای نوپا اولویت شماست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس