به مبارزات پپ و کلوپ خوش‌آمدید؛ در مسیر تحقق رویای سه گانه

پپ گواردیولا و یورگن کلوپ باید در روزهای آتی دو بار در لیگ برتر و جام حذفی به مصاف هم بروند و ممکن است در فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز به پست یکدیگر بخورند. فاتح این نبردها می‌تواند برنده سه گانه شود.

به گزارش مشرق، فوتبال در نقاط مختلف اروپا به اوج خود رسیده است و شاهد رقابت تنگاتنگی بین تیم‌های مختلف برای کسب عنوان قهرمانی، سهمیه‌های بین‌المللی و حتی بقا در لیگ هستیم. یکی از جذاب‌ترین دوئل‌ها در فوتبال انگلیس در جریان است. جایی که پپ گواردیولا و یورگن کلوپ جدال شانه‌به‌شانه‌ای دارند و این پیکار فقط معطوف به لیگ و فوتبال انگلیس نیست.

این ۲ سرمربی فوق‌العاده تا به حال ۲۲ مرتبه به مصاف یکدیگر رفته‌اند. مرد آلمانی بیشتر از هر مربی دیگری با پپ مصاف داشته و در طرف مقابل گواردیولا فقط تقابل‌هایش با مورینیو(۲۵) بیشتر بوده است. در این ۲۲ دیدار سهم هر مربی ۹ پیروزی بوده است. ۴ مسابقه هم با نتیجه مساوی به اتمام رسیده است.

سه پیروزی، چهار تساوی و چهار باخت در ۱۱ رویارویی این ۲ سرمربی در لیگ برتر برای کلوپ به دست آمده است. این ۲ در این فصل هم رقابت شدیدا نزدیکی را بر سر قهرمانی با یکدیگر دارند. منچسترسیتی اختلاف امتیازی فراوان را با یک امتیاز تعویض کرده است. بازی این ۲ تیم در چارچوب هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر ۶ روز دیگر در ورزشگاه اتحاد برگزار می‌شود. برنده این دیدار می‌تواند گام بلندی به سوی قهرمانی بردارد.

۶ روز پس از بازی ۶ روز دیگر، بازهم در ورزشگاه اتحاد این ۲ تیم باید به مصاف هم بروند. این بار در نیمه‌نهایی جام حذفی موسوم به FA CUP. برنده این مسابقه در دیدار نهایی باید به مصاف برنده دیدار چلسی و کریستال پالاس برود. در جام حذفی فوتبال انگلیس تا به حال این ۲ سرمربی به مصاف هم نرفته‌اند اما در نیمه‌نهایی و فینال جام حذفی آلمان شاهد دوئل پپ و کلوپ بودیم که سهم هر کدام یک برد بوده است.

به مبارزات پپ و کلوپ خوش‌آمدید؛ در مسیر تحقق رویای سه گانه

به جز این ۲ تقابل، پپ و کلوپ ممکن است در فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز به مصاف یکدیگر بروند. هر ۲ تیم باید پیش از رسیدن به دیدار نهایی فاتح ۲ بازی رفت و برگشت باشند. پپ و کلوپ در لیگ قهرمانان هم سابقه رویارویی دارند. یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۸ این ۲ به مصاف هم رفتند و مرد آلمانی برنده هر ۲ بازی رفت و برگشت بود. البته که در فینال، تیم او به رئال مادرید باخت.

به مبارزات پپ و کلوپ خوش‌آمدید؛ در مسیر تحقق رویای سه گانه

باید دید در ۲ یا سه رویارویی پیش رو کدام سرمربی برنده خواهد بود. نباید فراموش کرد رویای سه گانه برای هر ۲ مربی از موفقیت در جدال‌های پیش رو محقق می‌شود. بدون تردید اهالی فوتبال از دوئل این ۲ سرمربی بزرگ تاریخ فوتبال لذت می‌برند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس