کد خبر 1358305
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
قیمت‌های باورنکردنی برنج نیم‌دانه در بازار؛ هر کیلو ۸۶ هزار تومان

قیمت هر کیلوگرم نیم دانه هاشمی اعلا سرلاشه معطر ۸۶ هزار تومان است.

به گزارش مشرق، در پی افزایش قیمت برنج در بازار، قیمت برنج نیم‌دانه که مردم از آن برای پخت برخی از انواع غذاها و دسرها استفاده می‌کنند نیز افزایش قیمت زیادی داشته است.

به گزارش همشهری، در پی افزایش قیمت برنج در بازار، قیمت برنج نیم دانه که مردم از آن برای پخت برخی از انواع غذاها و دسرها استفاده می‌کنند نیز افزایش قیمت زیادی داشته است. به طوری که ارزان‌ترین آن کیلویی ۲۰ هزارو ۵۰۰ تومان و گران‌ترین آن ۵۳ هزار تومان قیمت دارد. همچنین قیمت هر کیلوگرم نیم دانه هاشمی اعلا سرلاشه معطر ۸۶ هزار تومان است.

قیمت‌های باورنکردنی برنج نیم‌دانه +جدول

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 4
    خوبه
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    11 6
    اگر غیر دولت خودی بود پیراهن عثمانی می کردید اما الان لابد از افتخارات جناب رئیسی است که برنج نیم دانه به ۱۰۰۰ تومان که استکبار جهانی می خواست نرسیده. خدایا شکرت که همچین دولتی داریم که با حقوق کارمندی حتی توان خرید برنج نیم دانه را هم نداریم
    • سروش IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      2 3
      آقای رئیسی خاک اندازش پر شده از بس که گندهای هم مسلکش را پاک کرده و داره آرام آرام پیش می رود تو خودت بودی از این همه کثافت کاری و همراهی با اصلاحات غرب گرا و غرب گدا حالت به هم می خورد این گرانی ها تلاش هشت ساله روحانی و استکبار جهانی در برجام است جناب خان؟!!!!
  • IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    از کشاورزای شما ل بپرسی .ناله میکنن که ای هوار ای داد ما ضرر کردیم.همه مینالند ..چرا.دولتیها مفت ازکشاورز میخرنو انبار و احتکار میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس