بیانیه مشترک حزب‌الله و جنبش امل درباره تن ندادن به فشار آمریکا

مسئولان حزب‌الله و جنبش امل به بررسی تحولات داخلی و منطقه‌ای، بحران اقتصادی لبنان و آخرین آمادگی‌ها برای برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور پرداختند.

به گزارش مشرق، طبق اعلام روسیاالیوم، مسئولان حزب‌الله و جنبش امل در نشست مشترک خود در شهر النبطیه در جنوب لبنان، به بررسی تحولات داخلی و منطقه‌ای، بحران اقتصادی لبنان و آخرین آمادگی‌ها برای برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور پرداختند.

حزب‌الله و جنبش امل در بیانیه خود با اشاره به بحران برق در لبنان از دولت این کشور درخواست کردند تا با اتخاذ موضعی شجاعانه تن به فشارهای امریکا نداده و در انتظار وعده‌های دروغین سفیر امریکا برای تامین برق از مصر و اردن نباشد و به پیشنهاد وزیر خارجه ایران برای حل بحران برق در لبنان پاسخ مثبت بدهد.

این دو جنبش در ادامه بیانیه تاکید کردند: برگزاری انتخابات پارلمانی لبنان باید در موعد خود برگزار شود.

در این بیانیه ضمن تاکید بر عمق همپیمانی میان خود به عنوان ضامن ثبات، حاکمیت ملی و آزادی ملت لبنان در مواجهه با همه تلاش‌های سلطه‌جویانه، با خطاب قرار دادن ملت فلسطین و تمجید از عملیات استشهادی اخیر فلسطینیان آمده است: برگزاری نشست‌هایی با هدف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تا زمانیکه مقاومت گزینه‌ای برای آزادسازی اراضی اشغالی است، امنیت و ثبات را تامین نمی‌کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    امیدواریم حزب الله و امل با یک انتخابات پر شکوه در آینده قادر شوند تصمیمات مورد نیاز و ضروری را اتخاذ کنند ، بلکه لبنان و دنیا شاهد باشند . کار بدون امثال آمریکائیان چگونه آثار مبارکی در پی دارد . مطمئنا دشمنان میدانند و بهمین دلیل مانع ایجاد میکنند ، زیرا برای همیشه باید بروند پی کارشان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس