تولید ریبوت فیلم The Crow با نقش‌آفرینی بیل اسکاشگورد

روپرت سندرز برای کارگردانی ریبوت فیلم The Crow انتخاب شد که بیل اسکاشگورد نقش اصلی آن را ایفا خواهد کرد.

به گزارش مشرق، پس از سال‌ها تلاش برای ساخت نسخه‌ی جدید فیلم The Crow (کلاغ)، ظاهرا این ریبوت بلاخره در مسیر تولید قرار گرفته است. طبق گزارش هالیوودریپورتر، بیل اسکاشگورد که بیشتر برای بازی در نقش پنی‌وایز دلقک در فیلم‌های ترسناک It (آن) شناخته می‌شود، در ریبوت این فیلم ماوراالطبیعه انتقام‌محور نقش‌آفرینی می‌کند.

روپرت سندرز، کارگردان فیلم Snow White and the Huntsman (سفیدبرفی و شکارچی) و فیلم Ghost in the Shell (شبح درون پوسته)، سکان هدایت این فیلم را در دست دارد و ادوارد آر. پرسمن، تهیه‌کننده فیلم اصلی و مالکوم گری تهیه‌کنندگان آن هستند.

در بخش دیگری از گزارش به این موضوع اشاره شد که بیل اسکاشگورد برای ایفای نقش اریک دراون در نظر گرفته شده است. زک بیلین فیلم‌نامه‌ی ریبوت The Crow را به رشته‌ی تحریر درمی‌آورد که اخیرا برای نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم King Richard (شاه ریچارد) نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شد ولی جایزه‌ی بهترین فیلم‌نامه‌ی اورجینال نهایتا به فیلم Belfast (بلفاست) به نویسندگی کنت برانا تعلق گرفت.

ظاهرا مراحل تولید این فیلم از ماه ژوئن (خرداد-تیر) آغاز خواهد شد و این‌بار برخلاف ریبوت‌های قبلی به تولید یک محصول می‌انجامد. در گذشته جیسون موموآ، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) برای نقش‌آفرینی در ریبوت پیشین انتخاب شده بود.

جیسون موموآ پس از کناره‌گیری لوک ایوانز و جک هیوستون در سال ۲۰۱۴ برای ایفای نقش اصلی ریبوت قبلی فیلم The Crow درنظر گرفته شد. وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم به کورین هاردی محول شده بود که کارگردانی فیلم The Nun (راهبه) را در کارنامه دارد.

این بازسازی پس از انتقال مالکیت از شرکت Relativity Media به سونی در سال ۲۰۱۵ در برزخ تولید گرفتار شد و نهایتا جیسون موموآ و کورین هاردی در سال ۲۰۱۸ به‌دلیل اختلاف نظر پروژه را ترک کردند.

مجموعه کمیک‌های فانتزی فراطبیعی The Crow اثر جیمز اوبار داستان مردی را روایت می‌کند که برای گرفتن انتقام مرگ نامزدش به زندگی بازمی‌گردد.

این مجموعه در سال ۱۹۹۴ میلادی برای تولید یک فیلم با نقش‌آفرینی برندون لی مورد اقتباس قرار گرفت؛ فرزند بروس لی که هنگام فیلم‌برداری بر اثر شلیک گلوله کشته شد.

از آن زمان تلاش‌های زیادی برای تولید ریبوت فیلم کلاغ صورت گرفته است و در آخرین بازسازی جیسون موموآ برای ایفای نقش اصلی انتخاب شد. به‌هرشکل، آن ریبوت هرگز ساخته نشد و ظاهرا اکنون سازندگان می‌خواهند با دیدگاه متفاوتی به‌سراغ تولید ریبوت تازه بروند.   

منبع: زومجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس