سیزده بدر

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور از اواسط هفته پیش رو خبر داد و گفت: از اواخر سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط شمال غرب کشور بارش رخ خواهد داد.

به گزارش مشرق، صادق ضیاییان، با بیان اینکه بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری تا روز سه‌شنبه (شانزدهم فروردین ماه) جوی آرام در غالب مناطق کشور خواهیم داشت اظهار کرد: همچنین تا روز دوشنبه (پانزدهم فروردین ماه) روند افزایش دما در نوار شمالی کشور و وزش باد نسبتا شدید جنوبی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل پیش بینی می‌شود.

وی افزود: روز سه‌شنبه نیز کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود. در این روز دریای خزر هم مواج است.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از اواخر سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط شمال غرب کشور بارش رخ خواهد داد.

ضیاییان وضعیت آب‌وهوایی پایتخت را طی سه روز آینده نیز پیش‌بینی و عنوان کرد: امروز، شنبه (سیزدهم فروردین ماه)، آسمان تهران قسمتی ابری و گاهی با وزش باد همراه است و دمای آن در کمترین و بیشترین حالت خود به ۱۳ و ۲۶ درجه سانتیگراد می‌رسد. همچنین در روز یک‌شنبه(چهاردهم فروردین ماه)‌ آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری و همراه با وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوا بین ۱۵ تا ۲۸ درجه سانتیگراد متغیر است.

وی ادامه داد: پس فردا، دوشنبه (پانزدهم فروردین ماه)‌نیز آسمان همانند دو روز گذشته کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوا با کمی افزایش بین ۱۶ تا ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس