کد خبر 1356174
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۰
ماجرای حرکت هواپیما در خیابان‌های اهواز چه بود؟

معاون عملیات فرودگاهی مدیرکل فرودگاه اهواز در رابطه با فیلم هواپیمای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، گفت: این هواپیما مربوط به شرکت هواپیمایی کارون است که از رده خارج شده است و قرار است از آن به عنوان اِلمان شهری استفاده شود.

به گزارش مشرق، امروز فیلیمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد یک فروند هواپیمای مسافربری در خیابان های اهواز در حال حرکت است که دست مایه طنز در شبکه های اجتماعی شد.

صادق بروایه معاون عملیات فرودگاهی مدیرکل فرودگاه اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: این هواپیما مدل فوکر 50  مربوط به شرکت هواپیمایی کارون است که از رده خارج شده است و طبق هماهنگی که با شهرداری اهواز صورت گرفته قرار است به عنوان اِلمان شهری مقابل واحد تجاری پارک سنتر در جاده ساحلی مستقر شود.

وی با بیان اینکه قسمت بالای هواپیما را باز کردند تا به محل مورد نظر منتقل کنند، افزود: به دلیل ترافیک بالای شهری به آرامی در حال کشیدن آن هستند تا در جای مناسب قرار دهند.

معاون عملیات فرودگاهی مدیرکل فرودگاه اهواز گفت: برای انتقال این هواپیما  مدیر واحد تجاری پارک سنتر و شرکت هواپیمایی کارون  با شهرداری اهواز هماهنگی لازم را انجام داده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    4 0
    جناب آقای رستمی شما هم وزیر راه هستید و هم مهندس هستید پس حرف من را متوجه می شوید. استفاده از یک هواپیمای اسقاط بسیار کار خوبی است. در همه جای دنیا قطارها و هواپیماها و هلیکوپترها و ...ی قدیمی را در پارک ها قرار میدهند تا بچه ها از آنها بالا و پایین بروند و بازی کنند. اگر من مسئول راه آهن بودم دست از سر این واگن های شونصدبار بازسازی شده برمیداشتم.مسئولین اداری خیال می کنند مشکل این واگن ها کهنه بودن مبلمان و رنگ و رو رفتگی آنهاست که با تعویض کفپوش و نصب پرده و تلویزیون و یه رنگمالی جانانه حل می شود!!! عزیزان مهندس نیستند و مقاومت مصالح نخوانده اند و چیزی از خستگی فلز Fatigue به گوششان نخورده.هم بدنه و هم بوژی این واگن ها بعد از 30 سال کار بشدت دچار خستگی است (قدیمی بودن طراحی و "نا ایمن بودن" به کنار). اینها مسائلی نیست که با تعویض مبلمان و رنگمالی حل بشود. این مشکلات خود را بصورت خروج مداوم قطار از خط و له شدگی واگن در سوانح نشان میدهد. این واگن های کهنه را بصورت کتابخانه کوچک برای کودکان و نوجوانان درآورید و در پارک های شهرستان های محروم قراردهید که با جذابیت خود باعث جلب کودکان و نوجوانان به کتابخوانی شوند و از فروش آنها به شرکت های قلابی مثلا خصوصی راه آهن خودداری کنید. صاحبان این شرکت ها که 20 سال پیش دمپایی پایشان بود حالا از برکت اجحاف به مسافران بخت برگشته راه آهن همگی در ترکیه و جنوب اسپانیا و فرانسه صاحب ملک و املاک شده اند و دیگر گشنه نیستند. اگر جان این مردم بیچاره برایتان مهم است دست از بازسازی شونصدباره!! این واگن های وامانده بردارید.
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    2 0
    در بسیاری از نقاط دنیا هواپیما در خیابان حرکت میکنند یا حرکت داده می شوند همچنین در بالای شهرها مانورهای نمایشی انجام میدهند که بسیار هم زیبا و دیدنی است. بیشتر هم بشود مردم استقبال می کنند
  • دخی اهوازی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    2 1
    دیگه باید مواظب باشیم تا الآن با ماشین وموتور تصادف میکردیم از این به بعد هواپیما هم اضافه شده خخخخخ.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس