کلاس‌های دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین حضوری برگزار می‌شود

معاون آموزشی وزیر علوم از آمادگی برای برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه از ۱۴ فروردین خبر داد.

به گزارش مشرق، قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزیر علوم با حضور در شبکه یک سیما درباره حضوری شدن کلاس‌های دانشگاه‌ها گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهریورماه گذشته مقرر شد که کلاس‌های دانشگاه‌ها حضوری برگزار شود، قرار شد دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری از مهر گذشته و دوره‌های کارشناسی از آبان ماه گذشته به صورت حضوری برگزار شود اما با موج جدید کرونا رو به رو شدیم که به همین دلیل فعالیت حضوری دانشگاه‌ها تا بهمن‌ماه به تعویق افتاد اما دوباره در آن زمان کرونا اوج گرفت و با توجه به اهمیت سلامت دانشجویان و اساتید، فعالیت حضوری کلاس‌ها به ۱۴ فروردین موکول شد.

وی با اشاره به اهمیت حضوری بودن کلاس‌ها در تقویت ارتباط بین استاد و دانشجو و افزایش کیفیت آموزش، اظهار داشت: کیفیت فعالیت‌های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری همیشه دغدغه وزارت علوم بوده است، دانشجویان در محیط دانشگاه انواع فعالیت کانون‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را تجربه می‌کنند بنابراین کلاس‌های حضوری از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به تمهیدات بهداشتی برای برگزاری کلاس‌های حضوری عنوان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه دارد، گروه‌های جهادی دانشجویان نیز در حوزه سلامت مشارکت خوبی داشتند بنابراین در فضای دانشگاه رعایت دستورالعمل‌ها توسط آن‌ها بیشتر انجام می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    1 1
    حداقل بندازید بعد رمضان که ننوشیدن مایعات و حضور در جمع هم‌زمان نشه
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    1 1
    آخه الاغ ، کادر دانشگاه ۱۴ فروردین سر کار حاضر می شن تا بخوان فضای آموزشی ، خوابگاه، سلف غذا را آماده سازی کنند مطمئننا چند هفته طول می کشه با این بی پولی دانشگاهها
  • GB ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    1 1
    خوب این چه برنامه ای برای خاطر 3 ماه بچه های مردم بکشانیدتوغربت هنوز که کرونا روزی 60تا فوتی داره چطوریه دانشجوازیه شهر1200 کیلومترراه که هیچ اشنایی با انون شهرمثل تهران نداره اواره بشه یک دفعه دانشجویان را میذاشتید ازمهراینده وارد دانشگاه بشوند،هم وضع کرونا بهتربشه وهم بامحیط وخوابگاه اشنا بشن خیلی سخته یکدفعه تصمیم گیری میشه وجوانای مردم اواره بشوند توشهرهایی که هیج اشنایی ندارند واقعا تعجب اوره بازدوباره بدبختی خانواده ها ودلشوره شون وناراحتیشون شروع شد بخاطرسه ماه!!
  • رضا IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    0 0
    تا بساط شاد وغیر حضوری وآنلاین جمع نشود دانشجو ودانش آموز کلاس بیا نیست
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    0 0
    رییس دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری به این مصوبه دهن کجی کرد و آنرا اجرا نکرد ببینیم چگونه به هیات تخلفات معرفی میشه‌‌ . هیات تخلفات برای کارکنانه نه رییس دانشگاه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس