تبادل زندانیان، مدیریت مرزها و توسعه روابط محور سفر «احمد وحیدی» به پاکستان

وزیر کشور گفت: هسته فناورانه و دانش بنیانی را در وزارت کشور ایجاد کردیم تا هراقدام این وزارتخانه را از منظر دانش بنیانی بررسی کند.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی امروز در دیدار نوروزی کارکنان وزارت کشور گفت: هدف گذاری سال ۱۴۰۱ برای "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی" یک فرمان است و شعار نیست، باید در وزارت کشور و متناسب با وظایف محوله، حکمرانی عمومی دانش‌بنیانی را به جریان درآورد.


وزیر کشور بیان کرد: هسته فناورانه و دانش بنیانی را در وزارت کشور ایجاد کردیم تا هراقدام این وزارتخانه را از منظر دانش بنیانی بررسی کند.

وحیدی، خروجی اصلی دانش‌بنیانی را اشتغال‌آفرینی خواند و با تاکید بر اینکه اشتغال باید کیفی و کمی باشد، گفت: مشاغل باید غنی شوند به گونه‌ای که یک فرد شاغل در مدت کار، وقت خالی نداشته باشد.

وزیر کشور تاکید کرد: در مسیر تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و برنامه تحولی دولت، وزارت کشور باید چهره‌ای کاملا معنوی و انقلابی داشته باشد و در عمل به دستورات و تبلور ارزش‌های انقلابی و اسلامی در رتبه نخست قرار گیرد.

وی ایجاد تحول در کارها را ضروری دانست و گفت: کاری که موجب عظمت کشور و رضایت مردم باشد، دغدغه دایمی ماست و نباید در این مسیر، زمان خود را از دست بدهیم.

وحیدی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی به حاکم بودن بروکراسی خسته کننده متهم هستند، افزود: باید فکر کنیم که وزارت کشور چگونه می‌تواند موتور محرکه کشور باشد؟ احساس کنیم که بار بزرگی به دوش داریم و مطابق با نگاه تحولی در مسیر تحقق اهداف نظام و انقلاب، فعالیت خستگی ناپذیری داشته باشیم.

وزیر کشور بیان کرد: اگر توانستیم وزارت کشور را در مسیر تحول قرار دهیم و مراقبت کردیم که دچار سکون نشود، ارزشمند است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    لطفا همین اقدام رو در باره وزارت اموزش و پرورش هم انجام بدید تا این دایانسور فسیلی روح و جان تازه ایی بیابه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس