رسانه آمریکایی:کرملین غرب را به جنگی تمام عیار علیه روسیه متهم کرد

تارنمای خبری آمریکایی «هیل (TheHill) گزارش داد: وزیر امورخارجه روسیه اقدامات کشورهای غربی علیه این کشور در ارتباط با جنگ با اوکراین را جنگی تمام عیار علیه مسکو عنوان کرد.

به گزارش مشرق، تارنمای خبری هیل دراین باره نوشت:  سرگئی لاوروف با اشاره به تحریم های اعمال شده علیه مسکو از سوی آمریکا و دیگر کشورها در ارتباط با حمله به اوکراین، گفت که به باور وی غرب «جنگی تمام عیار» را علیه روسیه اعلام و به راه انداخته است.

هیل در ادامه نوشت: لاوروف اقدامات کشورهای غربی در پاسخ به تهاجم روسیه به اوکراین را یک «جنگ ترکیبی واقعی» توصیف و افزود که آنها (غرب) جنگی تمام عیار را علیه روسیه اعلام کرده اند.

تارنمای این رسانه آمریکایی درادامه نوشت: لاوروف همچنین افزود که هدف غرب از این اقدامات، نابودی، محو و خفه ساختن اقتصاد و درکل تمام روسیه است.

هیل افزود:لاوروف همچنین هشدار داد که روسیه متحدانی دارد، وی گفت؛ «ما دوستان، متحدان، شرکای بسیاری در جهان داریم، تعداد زیادی سازمان  که روسیه در آن با کشورهای همه قاره‌ها همکاری می‌کند و به این کار ادامه خواهیم داد».

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز ۲۱ فوریه گذشته (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

وی سه روز پس از آن نیز پنجشنبه ۵ اسفند آغاز عملیات نظامی ویژه علیه اوکراین را اعلام کرد و روابط پرتنش مسکو- کی‌یف به رویارویی نظامی تغییر وضع داد. درگیری‌ها در اوکراین و نیز واکنش‌ها به اقدام روسیه همچنان ادامه دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    روسیه باید از موشک باران گراد و بمباران فرشی برای تسلیم ارتش اوکراین استفاده کند
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    روسیه باید شهر میکولایف و اودسا را نیز تصرف نماید
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    روسیه باید رودخانه تریور را دور زده و شهر ژیتومیر در غرب کیف و بوریس پیل در شرق کیف و واسیلکیو در جنوب کیف را تصرف و اینچنین کیف را محاصره نمایند تا راه برای محاصره کامل و سقوط شهر کیف فراهم شود
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    روسیه طرح اولش تسلیم سیاسی کیف است طرح دومش تصرف نظامی کیف در صورت شکست دو طرح اول و دوم طرح سومش اشغال همین 5 استان 1- کیف 2- سومی 3-خارکیف 4- ماریوپول 5- خرسون و در نهایت میکولایف و جدا نمودن آن بمانند دونتسک و لوهانسک برای مدت 10 سال و دمیدن آتش ملی گرایی روسی در روس زبان های خاک اوکراین و ایجاد اوکراین شرقی و نابودی اوکراین از صفحه جغرافیا می باشد زمان هم به نفع غرب پیش نمی رود البته اوکراین غربی را هم راحت نخواهد گذاشت و این منطقه هم بمانند یا بصورت فدراسیون باعث رنج اوکراینی ها خواهد شد مثل عراق و کردها و یا بصورت کره شمالی و جنوبی جدا از هم زندگی خواهند کرد
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    روسیه در مرحله اول حمله اش در سال 2016 دونبارس را جدا نمود در مرحله دوم حمله قصد دارد 7 استان مهم دیگر اوکراین را ابتدا جدا و سپس اوکراین را به پذیرش شرایط فدراسیون وادار نماید
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    فقط تروریست های بین المللی در خاک اوکراین با ارتش روسیه می جنگند از جبهه النصره تا بازنشسته های ارتش اسرائیل و 17 کشور دنیا روسیه برای تصرف باقیمانده اوکریان بایدبمباران و موشک باران فرشی را جایگزین نماید
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این باربولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس