غربی‌ها به رژیم «کی‌یف» اجازه می‌دهند غیرنظامیان را قتل عام کند

وزیر خارجه روسیه با انتقاد از سیاست های کشورهای غربی در اوکراین، گفت: کشورهای غربی به رژیم اوکراین اجازه می دهند تا غیرنظامیان را قتل عام کند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه امروز پنجشنبه سخنانی را در خصوص سیاست‌های کشورهای غربی در قبال اوکراین مطرح کرد و به انتقاد از این سیاست‌ها پرداخت.

بر اساس این گزارش، وزیر خارجه روسیه گفت: غرب مسیر نفرت پراکنی علیه روسیه را در پیش گرفته است. رهبران کشورهای غربی به رژیم کی‌یف اجازه می‌دهند تا غیرنظامیان را قتل عام کند. غربی‌ها همچنین در مسیر گسترش فرهنگ روسی مانع تراشی می‌کنند.

وی در ادامه افزود: ما اسناد و مدارک زیادی در اختیار داریم که جملگی وجود تعداد زیادی از آزمایشگاه‌های بیولوژیک در اوکراین را نشان می‌دهند؛ آزمایشگاه‌هایی که همگی تحت نظارت پنتاگون فعالیت می‌کنند.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه یادآور شد: غربی‌ها اتهاماتی را علیه مسکو مطرح می‌کنند و مدعی می‌شوند که روسیه حقوق بشر را نقض کرده است. این درحالی است که سران کشورهای غربی هیچ ادله‌ای برای اثبات ادعاها و اتهامات خود علیه مسکو خود ندارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    0 0
    عه؟! یعنی ماریوپل رو غربیها به کشتارگاه غیرنظامیان تبدیل کردن؟! هر چی بیشتر دست و پا بزنید رسواتر میشید! یادشون رفته سه روز اول جنگ فقط پادگانها رو میزدن و تموم رسانه های وابسته و نوکرانشون دنبال این بودن ثابت کنن برخورد موشک به ساختمان مسکونی مال پدافند اوکراین بوده! حالا دیگه تاکتیکشون شده حلب و ادلب!!
  • شین IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    0 0
    روسیه کاملاً درست میگه و بهمین دلیله که آمریکا داره نهایت تلاشش رو میکنه تا همه‌‌چیز رو از اساس تکذیب بکنه. اگر کسی واقعاً میخواد چرایی این بحران رو بدونه این مطلب همین وبسایت مشرق‌نیوز رو مطالعه کنه + همراه با عکس و فیلم: پشت پرده انگیزه‌های پوتین برای اجرای عملیات ویژه اوکراین/ چرا اوکراین ناموس زرسالاران جهانی است؟
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    0 0
    اللهم العجل لولیک الفرج ________ (فارغ از متن این خبر) لطفا برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم ______ اللهم العجل لولیک الفرج
  • بوسجين IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    0 0
    سرازير كردن سلاح بطور رياكارانه به اوكراين باز نشان دهنده چهره جنايت كارانه غرب براي خون ريزي است براي تامين منافع و اهداف با طولاني كردن جنگ ازاين كار دو هدف را دارند ١-با ايجاد روحيه ناسيوليستي باكمك رسانه مردم ومزدواران را وارد و تجهيز وبه مقاومت تشويق كنند و خود فرصت طلبانه منتظر فرصت تا با ضعيف شدن روسيه در جنگ فرسايشي فروپاشي را زمينه سازي كند و اخر جنگ چهره قهرمان را به خود بگيرد٢- روسيه مجبور شود مناطق مسكوني را كه شبه نظاميان در ان سنگر گرفته اند رابزند تا براي رسانه هاي خود خوراك مناسب تبليغاتي براي رسيدن به اهداف فراهم شود تا بتواند به منافع خود ونجات خود در مقابل توسعه اسيايي ها برسد اين داستان اين جنگ است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس