وزش باد شدید در تهران در راه است

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان طی دو روز آینده کمی ابری تا نیمه ابری است. در برخی ساعات همراه با وزش باد مورد انتظار است.

به گزارش مشرق، طبق بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، طی سه روز آینده همراه با آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود که با تاثیر زبانه‌ای از یک سامانه بارشی، در بعضی ساعت‌های عصر و شب امروز و شنبه (۶ فروردین ماه) آسمانی ابری همراه رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید تا خیلی شدید (با احتمال تگرگ در نواحی مستعد) مورد انتظار است.

همچنین تا شنبه در بخش‌های جنوبی استان وزش باد با خیزش گردوخاک و کاهش موقتی دید دور از انتظار نیست. طی روزهای یکشنبه و دوشنبه( ۷ و ۸ فروردین ماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گاهی با وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود.

از جمعه شب( ۵ فروردین ماه) تا صبح یکشنبه( ۷ فروردین ماه) کاهش نسبی دما در سطح استان و کاهش محسوس دما (بطور میانگین بین ۳ تا ۶ درجه سلسیوس) در ارتفاعات قابل انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیرزوکوه و فیروزکوه آلودگی-امین آباد با کمینه دمای ۱- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌است.

آسمان تهران فردا (۵ فروردین ماه) کمی ابری در بعضی ساعات همراه باد شدید و در بعد از ظهر و شب نیمه ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۶ فروردین ماه) نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها رگبار باران و وزش باد شدید در اواخر وقت قسمتی ابری  با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس