کد خبر 1354328
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
پلیس راهور نمایه

رئیس مرکز کنترل ترافیک: تعداد فوتی‌های تصادفاتِ نوروزی به ۲۰۲ نفر رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • حامد IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 0
    هر کس صبر وحوصله نداشته باشد .حادثه صد در صد برایش پیش خواهد امد
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 0
    سرعتغیر مجاز خواب الودگی نداشتن توجه کافی به جلو ونبستن کمربند ایمنی وایمن نبودن خودرو واصصصصلاااااا نداشتن قاطعیت از سوی پلیس در مقابل رانندگان منخلف وچشم پوشی پلیس متاسفانه در مقابل تخلف ها
  • صمد IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 0
    فوتى ها ٢٠٢ نفر در حوادث رانندگى نوروز ١٤٠١ قبل از پايان اولين روز سال / باز هم ايران. اول شد هورا ........ " سفر هاى مجاز " با اقدامات تشويقى دولت براى سفر هاى نوروزى ولى رانندگى قطعا " با سرعت غير مجاز " در جاده ها شلوغ." انا للله و انا اليه راجعون "
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    0 0
    ایا وقت ان نرسیده که این ایام که با جاهلیت گره خورده جمع اوری شود؟! اندازه تلفات یک جنگ فقط کشته و قطع اعضاء بدن و تعداد زیادی مصدوم داریم! تازه چهارشنبه سوری رو هم بهش اضافه کنیم! و صد البته گناهان بی شماری که در این ایام صورت میگیرد! و قیمت ها نجومی که در این ایام صورت میگیرد و از زیر کار در رفتن! و ضربات شدید اقتصادی! مردم در این ایام اگر به مشکلی بر بخورن وا مسیبت ها خواهد بود،چون همه چیز تعطیل است .. چرا این ایام جاهلیت مدرن برداشته نمی شود؟! با کدام یک از ایات چنین چیزی مطابقت دارد! تصور کنید، اگر در راه مسجد و ... سالی چند نفر کشته میشدن! انوقت چه مانوری روی ان میدادن! اما این همه کشته و ضرر فاجعه امیز ایام عید ! بازهم هر سال ادامه داده میشود! (مطمعا اکثر مردم با چنین ایام بشدت مخالف هستن! و از سر اجبار و متاسفانه هم رنگ جماعت این کار رو میکن! ) واقعی فکری برای این ایام کنید! بالای 7 و 8 سالی که همه جا نوشتم و گفتم.. ظاهرا هیچ انسان شجاعی نیست که این سنت غلط رو برداره ..! اقایان این ایام مال زمان قدیم بود(که در فقر و نداری و بسیار مسائل دیگر بود)،امروزه که در رفاه هستن! و کوهی از تکنولوژی و امکانات دارن ... چنین چیزی باید برداشته شود. و دولت تدبیری بی اندیشید که این سفرها در کل 365 روز سال تقسیم شود.نه اینطور فاجعه بار انجام شود... مطمعا خارج از احکام الهی است ..
    • ناشناس IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      0 0
      كشورى كه سال هاست ١٥ روز تعطيلات نوروزى و نيمه كارى داريم بهتر از اين نميشود. ديدگاه توضيحى و درست اين كار بر بدون نام را به گروه مشاوران مقام معظم رهبرى انقلاب منتقل كنيد. بر انها واجب شرعى است آسيب شناسى و گزارش كنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس