کد خبر 1354186
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
فرار به جلوی نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی بعد از رسوایی بزرگ رئیس موساد

یک روز بعد از ضربه مهلک جمعی از هکرها به ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی و انتشار اطلاعات رئیس موساد، نهادهای امنیتی این رژیم ادعای کشف یک گروه همکار با حزب الله را در فلسطین اشغالی در رسانه‌ها منتشر کرد

به گزارش مشرق، رسانه‌های مختلف عبری زبان به نقل از مسئولین امنیتی و نظامی این رژیم خبر دادند دو نفر از فلسطینی‌های ۱۹۴۸ به اتهام همکاری با دو عضو حزب الله لبنان دستگیر شده‌اند، این در حالی است که روزنامه یدیعوت احارانوت به نقل از پدر زن یکی از این دو متهم تمام اتهامات را بی پایه و اساس و ساختگی دانست.

بیشتر بخوانید:

بشار اسد: هدف اسرائیل، آواره کردن مسیحیان است

منابع آگاه در حزب الله لبنان هم در گفتگو با رسانه‌های لبنانی ادعاهای ارتش اسرائیل در رابطه با دستگیری این گروه را یاوه‌هایی توصیف کردند که حتی ارزش پاسخ دادن هم ندارند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در رشته توییت‌هایی روز یکشنبه از دستگیری این گروه خبر داده و ادعا کرد این دو نفر با همکاری عوامل حزب الله قصد قاچاق سلاح به داخل (فلسطین اشغالی) و تسهیل آدم ربایی در آن را داشت.

در این بین روزنامه یدیعوت احارانوت به نقل از پدر زن یکی از متهمان نوشت: ادعاهای دادگاه بی پایه و اساس است، این بزرگترین توطئه‌ای است که تاکنون به چشم دیده است.

او ادعای مسئولین صهیونیست در رابطه با ارتباط دو فلسطینی ۱۹۴۸ از جمله داماد خود را با حزب الله تکذیب و تاکید کرد هیچ احتمالی حتی کم هم در این رابطه نمی‌تواند وجود داشته باشد، نمی‌دانم این اتهامات از کجا می‌آیند، بازجویان با وارد کردن فشارهای مختلف فقط می‌خواستند با بهایی که شده او را درهم بشکنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 0
    حالا ببینید اول این دو نفر برنامه نویسی کامپیوتر بلد هستند وکلا تا حالا با کامپیوتر کار کردند یا مانند بقیه کشفیاتتون دروغ و خالی بندیه . خب حالا به فرض اینکه این دونفر را گرفتید‌ و هکر هم هستند مسئله هکرها حل شد رفت ؟ هزاران هکر زبده هستند و روز بروز بر تعداد آنها اضافه میشود زیرا ازن جنگ سایبری خسارت های بسیر بزرگی به صهیونیستها میزنه ولی تا حلا در ایک حملات سایبری هیچ هکری کشته نشده . و تنها جنگیست که رزمنده با خیال راحت نشسته پشت میز به خوردن کیک و نوشیدن قهوه مشغوله و شلیک میکنه و نمیدونند این تیر غیب از کجا داره میاد.
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 0
    راست میگین! اونا پایگاه پهپادی میزنن صداش رو در نمیارن اینجا میگن رعد و برق بود بعد فردای همون روز سردار مهدوی نژاد در اثر جراحات دفاع مقدس شهید میشه! بعد از یک ماه خودتون میگین پایگاهمون رو زدن! اونا نیروهای نفوذی سپاه رو دستگیر میکنن بعد با عکس و فیلم خبر رسانی میکنن! شما اینجا یه جایی توی کشور همسایه رو میزنید که معلوم نیست کی بوده چی بوده اصلا کسی توش بوده؟! دو تا کشته هیچ دوتا سر دردی خفیف هم نداشته! الانم میگین نفوذی گرفتین بی هیچ عکس و فیلم و توضیحی!!! بنظرتون بهتر نیست قبلش بگید بچه های علی رضوانی براتون فیلمش رو بسازن؟! مثلا یه مازیار ابراهیمی بگیرین اعتراف کنه عامل اسراییل بوده قرار بوده فردو رو نابود کنه؟
  • دادا IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    0 0
    اسرائیل مگه جائیه ملت ایران بشاشد اسرائیل را سیل میبره پس این پارس زدنها دردی را دوا نمیکند بگذار اسرائیلی های کثیف یادی از پدرشان بکنند پارس بزنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس