فوت ۶۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته/ ۱۱ استان بدون مرگ و میر

بر اسا اعلام وزارت بهداشت؛ در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۶۱۰ نفر رسید.

به گزارش مشرق، از دیروز تا امروز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۸۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۳۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۳۳ نفر رسید؛ متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۶۱۰ نفر رسید.

در شبانه روز گذشته در ۱۶ استان کشور، مرگ و میر بیماران کرونا، ۰ و ۱ گزارش شده است. در استان‌های سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، سمنان، چهار محال و بختیاری، قزوین، بوشهر، ایلام، هرمزگان، کرمانشاه و خوزستان، هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کووید ۱۹ گزارش نشده و در استان‌های گلستان، قم، کردستان، یزد و خراسان جنوبی، فقط یک مورد مرگ و میر بیماران کووید ۱۹ ثبت شده است.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۸۲۲ هزار و ۵۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. دو هزار و ۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۸ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۸۲۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس