افزایش مرگ و میر ناشی از گرما در انگلیس با 2 درجه افزایش دما

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، اگر دمای هوا تنها ۲ درجه افزایش یابد، مرگ و میر ناشی از دمای شدید ۴۲ درصد در انگلیس و ولز افزایش می‌یابد.

به گزارش مشرق به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک بررسی جدید که توسط محققان انگلیسی صورت گرفته نشان می‌دهد، اگر دمای هوا تنها ۳.۶ درجه فارنهایت افزایش یابد، مرگ و میر ناشی از دمای شدید ۴۲ درصد در انگلیس و ولز افزایش می‌یابد.

آنها پیش‌بینی‌های اقلیمی انگلیس در سال ۲۰۱۸ (UKCP۱۸) را با داده‌های مربوط به مرگ و میرهای مربوط به دما امروز تجزیه و تحلیل کردند تا میزان مرگ و میر مربوط به دما در آینده را نسبت به درجات گرمایش جهانی پیش‌بینی کنند.

دانشمندان از مدل‌هایی برای پیش بینی چگونگی تغییر مرگ های ناشی از دما استفاده کردند؛ اگر دما فقط ۳.۶ درجه فارنهایت (۲ درجه سانتیگراد) افزایش یابد، میزان مرگ و میر تا ۴۲ درصد افزایش می‌یابد. این به معنای افزایش از حدود ۱۱۷ مرگ در روز به حدود ۱۶۶ مرگ در روز است.

طبق گفته تیم دانگشاه یو سی ال و دانشگاه ریدینگ، افزایش گرمای هوا تبعات متعدی برای سلامتی افراد دارد؛ کتی هوانگ، نویسنده ارشد این مطالعه می‌گوید: «افزایش خطر مرگ‌ومیر تحت سطوح گرمایش کنونی عمدتاً در طول موج‌های گرما قابل توجه است، اما با گرم شدن بیشتر، علاوه بر تشدید خطرات در طول موج گرما، شاهد افزایش خطر در میانگین روزهای تابستان خواهیم بود».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس