کد خبر 1353872
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
قرقاش: قصد امارات تداوم نقش اعراب در پرونده سوریه است

مشاور سیاسی رئیس امارات متحده عربی گفت: سفر « بشار اسد » رئیس جمهور سوریه به این کشور ناشی از قصد امارات برای تداوم نقش اعراب در پرونده سوریه است.

به گزارش مشرق، «انور قرقاش» مشاور رئیس امارات متحده عربی امروز (شنبه) در ۲ توئیت مرتبط نوشت: [ سفر اسد به امارات ] همچنین ناشی از اعتقاد امارات به ضرورت ارتباطات سیاسی و باز بودن گفت و گو در سطح منطقه است. 

وی افزود: امارات به اتخاذ یک سیاست واقع بینانه در جهت کاهش تنش‌ها و توسعه نقش اعراب در رویکردی عملی برای یافتن راه حل بحران‌های منطقه ادامه می‌دهد. زیرا شرایط پیچیده منطقه نیازمند اتخاذ رویکردی عملی و منطقی است که به حاشیه راندن تلاش‌های اعراب برای مقابله با چالش‌ها و دوری از شر بحران‌ها و فتنه‌ها را نمی‌پذیرد. 

قرقاش ادامه داد:  این مرحله نیازمند گام‌های شجاعانه برای تحکیم ثبات و پیشرفت و تضمین آینده منطقه و رفاه مردم آن است.  

رئیس جمهوری سوریه دیروز جمعه (۲۷ اسفند ۱۴۰۰) در سفری رسمی و پس از مدت‌ها قطع روابط کشورش با کشورهای حاشیه خلیج فارس، وارد امارات متحده عربی شد و با شماری از مقامات این کشور دیدار کرد. 

«محمد بن راشد آل مکتوم» معاون رئیس امارات و نخست وزیر و حاکم دبی در دیدار با اسد، ضمن آرزوی امنیت و صلح برای سوریه و مردم آن، ابراز امیدواری کرد که ثبات و شکوفایی بر تمام منطقه گسترش یابد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    0 0
    عنتر حروم لقمه ، اول از هر چيز بايد دم ايران رو ببينيد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس