کد خبر 1353789
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
ضاربان آمر به معروف در کوار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کوار گفت: ۳ نفر از کسانی که آمر به معروف را در این شهرستان مورد ضرب و شتم قرار داده بودند دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ رحمان هاشمی‌ روز شنبه در این باره گفت: در پی درگیری سه راکب موتورسوار با آمر به معروف، شناسایی و دستگیری ضاربان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که یکی از شهروندان به دلیل تذکر لسانی به سه راکب موتورسوار که ترک‌ نشینان آنان ۳ نفر خانم با حجاب نامناسب بوده اند ، مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.  

فرمانده انتظامی کوار ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی هر ۳ ضارب را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

هاشمی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کردند،گفت: افراد دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 کوار در فاصله حدود ۴۵ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    10 14
    فقط باید اعدام شوند این حرامی ها
    • آزاد IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
      0 1
      یک تعهد از آنها می گیرند بعد رهایشان می کنند.
  • سعید رضایی 28 بلوار احمدآباد مشهد IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    9 9
    گردن این حرامی ها را با گیوتین بزنید
    • میلاد IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
      5 4
      جدیداً هر ارازل و اوباشی مزاحم ناموس مردم میشه اگر بهش پا دان که هیچی اگر ندادن میگه من آمر به معروف کردم . اسم خودش را میزاره آمر به معروف - راست میگن برن جلوی نامو ......... خودشونون بگیرن - کثیف تر از اینها وجود نداره
    • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
      2 2
      تو کلا سگ مریضی..دوستداری هرکیو رسیدی گردنشو بزنی نکنه کاری بلایی تو بچگی هات باهات کردن
  • سعید رضایی 28 بلوار احمدآباد مشهد IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    7 8
    این ملعونان را تیر باران کنید
  • نیما IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    9 6
    کسی که آمربه معروف را مورد ضرب شتم قرار می دهد امیدی به هدایت او نیست هرکدام ازآنها را به ده ساب حبس محکوم کنید
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    22 9
    خاک برسر هم این خانم های بدحجاب وهم خانواده های بی تربیت شان که یادشان ندادند چطور به گردند چطوررفتارکنندچطورلباس به پوشند..دختردایی ام پزشکه چادرازسرش نمیفته ..محجبه وباوقار..درست گفتند درخت هرچه بارش بیش تر افتاده تره..
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      1 1
      بی حجاب،نه بد حجاب! .. من فکر میکنم خانواده اشون هم تاییدشون میکن! حالا تازه اولشه! هرچقدر برخورد ها کمتر بشه! به زودی دغدغه از روسری و شلوار به چیزهای دیگه میرسه .. ! مگه ممکنه کسی از خدا دور شده،هر روز بدتر از دیروز نشه! ..
  • عبدالله مومن IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    13 5
    مجازات باید به حدی باشد که مجرم بی حیا تا آخر عمر. شیرینی آن زیر دندانش باشد.
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    10 8
    وضعیت حجاب در اصفهان بسیار بسیار اسفناک و افتضاح شده بخصوص در ایام عید که از شهرستانها مسافر زیاد میاد بدتر میشه و بدحجابی و بی حجابی غوغا میکنه واقعا خانواده های متدین ازین وضع رنج میکشن و راه هم به جایی نمیبرن! شما در ایام عید تشریف بیارین میدان امام(نقش جهان) رو ببینید چه مصیبتیه از بی حجابی ها و بی حیایی ها!
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 1
      به نوعی میان که اموزش هم داده باشن! اخرین مدها لباس رو! فکر میکنید،کسی به این مد لباس و .. لذتی از گردشگری میبره! لذتش در جلب نگاهاست و دیده شدن (شهوت دیده شدن)
  • لیلا IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    14 5
    امر به معروف و نهی از منکر خیلی وقته مهجور شده
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    15 5
    فقط مجازات محکم این گونه افراد موجب تامین امنیت است
  • نیما IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    8 6
    پاسخ به لیلا امر به معروف نهی از منکر یک سنت الهی است و هرگز مهجور نخواهد شد امام حسین برایی آمر به معروف و نهی از منکر قیام کرد
    • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
      2 1
      نه بابا
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    8 2
    درس عبرتی میشه تا تو کار مردم فضولی نکنه و به زور کسی را بهشت نبرند کتک خوردی نوش جونت
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 1
      نه اتفاقا درس عبرتی میشه برای کسانی که دین دلار سکولار هستن! و همیشه میگن قشر هم فکر شما، و بی نماز و بی خدا، ادم هستن که کار به هیچ نداره! اما این عمل نشون میده،که در فرصت گیر بیارن یک دفعه از سگ دوست! سگ بازی! کلمات عاشقانه و باقی مزخرفات!حالم بهم زن! تبدیل به خود داعش میشن! و نشون میدن،که چه کینه و عقده و رذلات در وجود هستن،که سالها مخفیش کردن! همانطور که مومن با انجام اعمال صالح روز به روز پاک تر و به خدا نزدیک تر میشه! این افراد هم روزانه با خواندن نماز برای شیطان! و انچام گناهان مختلف روز به روز رذل تر کثیف تر میشن ..
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    4 1
    حرام لقمه های هرزه، بدون سلاح و یکنفری جرات ندارند، پدرسوخته های ترسو.
  • کمال IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    1 3
    چطوره یه دین اسلام اعتقاد دارن بعضی ها ولی به تناسب مجازات و جرم معتقد نیستن کردنش رو بزنید یعنی چی چرا هر وقت به نفعتونه دین اسلام رو قبول دارید هر وقت هم به نفعتون نیست حکم میدین بر خلاف دین اسلام تو اسلام تناسب جرم و محازات هست و طبق قانونش یاید مجازات شوند نه کمتر نه بیشتر
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 0
      در اسلام مجازات مرحله مرحله است،یک دزد رو اولش مجازت ساده و اما به مرور در صورت تکرار این مجازت به قطع انگشتان و بعد مچ دست و بعد از آرنج کتف و در نهایت گردن میرسه! کسی که به گناهان اسرار میکنه! رو نمیشه در جامعه اسلامی رها کرد ..! باید برخورد شدیدتر باشه! می تونه بر در جوامع جاهل و کفر هم فکر خودش زندگی کنه.
  • سعید US ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    4 3
    خب توکارهمدیگه دخالت کردن آخرش میشه این دیگه!!!!تو دین اجباری نیست که
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 3
      بله بله در دین اجبار نیست(ای پیامبر تو نگهبان انها نیست! ما نگهبان انها هستن و به اعمال انها پاسخ خواهم داد) . همیشه ایات قران رو کامل بگید! مثلا،همون خدا فرمان قطع دست و اعدام و قصاص داده! همون خدا به زنان پیامبر گفته،مثل دوره جهالت پوشش نداشته باشید و خود رو بپوشانید .. (بی حجاب یعنی جاهل!) همون خدا گفته با کفار و منافقین بشدت مبارزه کن! دلت براشون نسوزه! اونا قابل هدایت نیستن(مثل شما!)،همون خدا گفته،هرکس در جامعه اسلامی اتهام یا شایعه شنیع در رابطه مسلمان پخش کرد،بشدت باهش مبارزه کن ( به مفهوم اینکه،در جامعه اسلامی به هیچ وج نباید مظاهر جوامع کفر و جهالت باشد و یا شایعه ان پخش شود(مهمتر از همه)) که حتا در زمینه اتهام(شنیع) به زن پیامبر،خداوند گفت نزدیک بود عذاب اسمانی نازل شود .. اما خداوند گذر کرد . لذا شما دینتون وارنه است! و اون بخش که به نفع تون رو میگید و اکثر ایات که اتفاقا به ضررتون رو نمی گید و حذف کردید! اجبار دین هم مال زمانی است شخص مسلمان نیست! و یک نفر میخواد به زور مسلمانش کند! وگرنه منافق در دل جامعه اسلامی که تکلیف مشخصه! ..
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      2 0
      اجبار در دین،مال زمانی که کافر یا مشرک باشد،یک نفر بخواهد به زور مسلمانش کند. امسال شما میشید منافق .. حالا اگر خواستید از دین خارج شود . بعدا هارت پورت کن! اگر جرعتش داری!
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    1 2
    متاسفانه مردم ما براثرتهاجم فرهنگی تمام داشته های فرهنگی اصیل خود را ازدست داده وبی هویت شده اند.
  • سامان IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    3 2
    چقدر پیام داعشی نوشته شده. اون آمر به معروف جرئت داره بره جلوی باعث و بانی تورم و بیکاری رو بگیره؟ حدیث هست که بزرگترین جهاد، امر به معروف حاکمه!
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 2
      یکیش شماید دیگه.. همون که گفتید،خودتم هستی دیگه .. فقیر یا کسی که قشر مستضعف که خودش درگیر بیماری ها و دردها بسیار شدیده و کمبودها مالی زیادی داره، که فکرش به مد روز و بی بندباری نیست! افزایش پول و مال ثروت دزدی و احمال کاری و از کار در رفتن رابطه مستقیم به سرکشی داره! عیاشی و فواحش داره . فرعون چون فرعون شد! که ثروتمند و جیبش پر از پول بود! این افراد بی حجاب و بی بندبار! اگر زورشون میرسد،مثل فرعون دستور مرگ و اعدام یا کاری که عشقشون میکشید رو انجام میدادن! چرا که کسی که خدا با اون عظمت و رحمت ! رو از زندگشون میکن بیرون! و پیرو شیطان میشن! پس با دیگران که هیچ در مقابل خدا نیستن! چه خواهد کرد! .
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    5 3
    باید چوب بکنن توی آستین آمر به معروف که دیگه هر ننه قمری به خودش اجازه نده مزاحم مردم بشه، اون بچه ها هم خودشون خانواده دارن و قطعا بهتر از امثال شما صلاح خانوادشون رو تشخصی میدن، اگر کاری قراره انجام بشه باید توی مدرسه و رسانه انجام بشه نه اینکه هر ... نشسته ای به خودش اجازه بده مزاحم مردم بشه
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 2
      مثلا اگر خانواده اش تربیتش کرده باشه،که بیاد به خانواده و اعضاء خانواده شما رو بکشه،چی؟! پس اگر اومد شما رو تیکه تیکه کرد! ما هم میگیم تربیت خانواده گیش بوده! حتما صلاح دوستان که شما و نسلتون رو نابود کنند! کمتر مزخرف بگو،تا شب راحتر خوابت بره! و عذاب روز قیامت رو بیشتر نکن و کاری نکن،با رو سیاهی از دنیا بری! بی حیاء و بی شرف.
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    3 2
    روزی میرسد که مردم به تلافی این فضولی ها چنان بلایی سر متدینین بیاورند که تا ۱۰۰۰ سال کسی هوس امر به معروف نکنه
  • حسین IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    2 2
    در دین برای امر به معروف و امران ان شرایطی گذاشته شده است که متاسفانه خیلی ها این شرایط را نمیدونند ویا ندارند .ابتدا باید سیره ائمه معصومین را در این مورد مطالعه کنیم بعد قضاوت کنیم
  • حمید IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    2 3
    افرین بر آمر به معروف دردود خدا بر نیروی انتظامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس