روزانه ۶ هزار نفر به اردوی راهیان نور دریایی اعزام می‌شوند

بندرعباس - معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه گفت: برنامه راهیان نور دریایی در سه استان هرمزگان، بوشهر و خوزستان برگزار وروزانه ۶ هزار نفر به اردوی راهیان نور دریایی اعزام می‌شوند.

به گزارش مشرق، سردار مرتضی زارع در آئین آغاز به کار راهیان‌نور دریایی شهدای خلیج‌فارس اظهارداشت: نیروی دریایی بر اساس ابلاغی که از سوی سلسله مراتب صورت گرفته است برنامه‌های راهیان نور دریایی را در دستور کار خود قرار داده است که این برنامه در سه استان هرمزگان، بوشهر و خوزستان در ۴ نقطه برگزار می‌شود و پیش بینی می‌شود روزانه بالغ بر ۶ هزار نفر از هموطنان را در این ۴ نقطه بتوانیم راهی راهیان نور دریایی کنیم.

بیشتر بخوانید:

برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش برای گسترش اردوهای راهیان نور

وی افزود: راهیان نور یکی از مصادیق جهاد تبیین است و قدرت‌افزایی ما امروز به دلیل ارتباط شهدا با خداوند متعال است و طبق بررسی‌های دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که اتصال به شهدا یکی از مسائلی است که انگیزه جنگیدن به ما می‌دهد و همین انگیزه باعث می‌شود برتری‌های تسلیحاتی دشمن را کنار بزنیم.

سردار زارع عنوان کرد: شهید مهدوی و یارانش، شهید دارا و شهید رئیسی در خلیج‌فارس با کمترین امکانات رو در رو با آمریکایی‌ها جنگیدند که باعث شده است امروز نیروی دریایی در اوج قدرت باشد و امنیت دریایی بنیان توسعه دریایی باشد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه بیان‌کرد: الحاق‌های یک سال گذشته این افتخار داریم را داریم که تمام تجهیزاتی که به نیروی دریایی سپاه اضافه شده است تولید جوانان ایرانی بوده است و این مایه افتخار ما است.

سردار هدایت‌اله امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان نیز در این مراسم گفت: در استان هرمزگان هم در بخش راهیان نور زمینی و هم در بخش راهیان نور دریایی حرکات خوبی را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: راهیان نور زمینی در استان هرمزگان از ۲ هفته پیش در استان شروع شده است و تاکنون بیش از ۱۵۰۰ نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده‌اند و در راهیان نور دریایی نیز امروز با فضاسازی در ساحل و جزیره هرمز اعزام زائران شروع خواهد شد.

سردار امیری تاکیدکرد: امروز ما باید در مقابل دشمن یک حرکت تهاجمی را آغاز کنیم و برای این امر نیاز است معارف شهدا و فرهنگ شهدا را به جوانان خود تزریق کنیم تا در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بتوانند ایستادگی کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس