یارانه نمایه

با دستور رئیس جمهور و در راستای حمایت از آقشار آسیب پذیر؛ یک میلیون و پانصد هزار ریال یارانه کمک معیشت عید نوروز به حساب بیش از ۱۲ میلیون سرپرست خانوار واریز شد.

به گزارش مشرق، همان گونه که سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرده بود،‌ با دستور آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ساعت ۲۴ شب ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ یارانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی کمک معیشت عید نوروز به حساب ۱۲ میلیون نفر از سرپرستان خانوارهای شناسایی شده واریز شد.

بیشتر بخوانید:

چه کسانی یارانه ۱۵۰ هزار تومانی می‌گیرند؟

این مبلغ به مناسبت فرارسیدن عید نوروز به حساب بیش از ۱۲ میلیون و ۳۵۸ هزار نفر از سرپرستان شناسایی شده وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی که غالبا از دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور هستند و به هر دلیلی از سهام عدالت جا افتاده‌اند، واریز شد.

در اجرای سیاست‌های کوتاه مدت و بلند مدت دولت سیزدهم از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد و اجرای برنامه های کاهش فقر مطلق درجامعه و به جهت حمایت و حل مشکلات معیشتی خانوارهای فاقد یا با درامد کم این اقدام صورت گرفته است.

دولت سیزدهم در بهمن ماه سال جاری و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز مبلغ یک میلیون ریال به ازای هر نفر به اقشار آسیب پذیر که شامل دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور بود، پرداخت کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 0
    دستتون درد نکنه خدا برکت
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 0
    به نظرتون خيلي زياد نيست كجايه كار رو ميگيره
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      2 0
      بزن به حسابم اگه کمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس