تخم‌مرغ نمایه

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با توجه به افزایش تولید نسبت به ماه های قبل مشکلی در تامین و توزیع تخم مرغ نداریم.

به گزارش مشرق، حمید رضا کاشانی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن، گفت: علی رغم افزایش تولید نسبت به ۲ ماه اخیر، اما ازدیاد تقاضا برای مصارف صنعتی و موضوع تغییر تخصیص ارز منجر به نوسانات شده است که با ذخیره سازی مناسب پشتیبانی امور دام و اتحادیه مشکلی در تامین و توزیع نداریم.

بیشتر بخوانید:

تصمیمی برای حذف ارز ترجیحی در تخم‌مرغ وجود ندارد

او قیمت کنونی هر شانه تخم مرغ درب مرغداری را ۳۸ تا ۴۰ هزار تومان اعلام کرد.

گزارش‌های میدانی از سطح شهر نشان می دهد که هر عدد تخم مرغ فله ۲ هزار تا ۲ هزار و ۳۰۰ تومان و تخم مرغ بسته بندی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۷۰۰ تومان است که با نرخ مصوب فاصله معناداری دارد.

کاشانی می گوید: برآوردها حاکی از آن است که تولید سال آینده به یک‌میلیون و ۵۰ تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن برسد که ۱۳۰ هزار تن مازاد بر نیاز کشور است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با توجه به افزایش تولید، هشدارهای لازم را به مسئولان دولتی داده‌ایم که ذخیره سازی تخم مرغ و صادرات را در دستور کار خود قرار دهند.

مسئولان اتحادیه و تشکل ها براین باورند که با توجه به روند افزایش تولید، صادرات تخم مرغ، حذف گله در سن ۸۰ هفته و خرید و ذخیره سازی از سوی پشتیبانی امور دام باید در دستور کار قرار گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    شونه ای صد هزار تومن . به تولید غذا به چشم جنگیدن نگاه نمی کنید. غذای سالم و در دسترس همه قشرهای جامعه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس