کد خبر 1352249
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
دلیل غیبت سیدجلال حسینی در دیدار با نفت مسجدسلیمان چه بود؟

در ماه‌های اخیر زمزمه‌های زیادی در مورد بازنشستگی حسینی در پایان فصل به گوش می‌رسد. او در لیست کسانی قرار دارد که آخر فصل قراردادشان پایان می‌یابد.

به گزارش مشرق، مدتی است که مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ملی‌پوش فوتبال کشورمان با پرسپولیس تمرین می‌کند تا به مرز آمادگی برسد. گنجی که با باشگاه شنزن چین قرارداد دارد، دچار مصدومیت شده بود و حالا برای کسب آمادگی در دوران نقاهت، با سرخپوشان تمرین می‌کند. این ماجرا، باعث شد تا پرده از راز قدیمی او هم برداشته شود.

پورعلی‌گنجی تا به حال بارها گفته بود قصد بازگشت به فوتبال ایران را دارد و می‌خواهد برای یکی از ۲ تیم بزرگ پایتخت توپ بزند. بنابراین همیشه این سؤال وجود داشت که او پرسپولیسی است یا استقلالی و حالا خود گنجی پاسخ آن را روشن کرده است. مرتضی حتی در جدیدترین مصاحبه‌اش گفته به‌زودی با پرسپولیس قرارداد می‌بندد و برای این تیم بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دلیل غیبت سیدجلال در دیدار با نفت چه بود؟

به‌نظر می‌رسد در آینده‌ای نه‌چندان دور مرتضی پورعلی‌گنجی در پرسپولیس جانشین جلال حسینی خواهد شد.

کاپیتان فعلی سرخ‌ها یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران به شمار می‌رود که نقش پررنگی هم در قهرمانی‌های پیاپی این تیم داشته است. با این حال در ماه‌های اخیر زمزمه‌های زیادی در مورد بازنشستگی حسینی در پایان فصل به گوش می‌رسد. او در لیست کسانی قرار دارد که آخر فصل قراردادشان پایان می‌یابد، اما باشگاه با نظر یحیی فعلا برنامه‌ای برای تمدید قرارداد این بازیکن نداشته است. حتی گفته می‌شود شاید حسینی برای فصل آینده به کادر فنی سرخپوشان ملحق شود. درصورتی که حضور پورعلی‌گنجی در پرسپولیس برای ابتدای لیگ بعد رسمی شود، خداحافظی جلال هم تقریبا قطعی خواهد شد. هرچند شاید گنجی فعلا ترجیح بدهد دلار جمع کند و بازگشتش به لیگ ایران را به تعویق بیندازد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 1
    سید جلال با قهرمانی از فوتبال خداحافظی می کند
    • حقیقت گو IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      0 1
      آرزو بر جوانان عیب نیست
  • علی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 1
    به نظر بنده سید جلال باید در اوج محبویت و امادگی فنی خدا حافظی کند چرا که جایکاه رفیع این اسطوره باید محفوظ بماند.نیمک نشینی زیبنده بازیکنان بزرگ نیست
  • ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 1
    سید جلال اسخدام بازی درپرسپولیس است اگر خدا حافظی کنه میمیره بذارید بمونه
  • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    2 0
    فوتبال چین پورعلی گنجی رو خراب کرد
  • بیژن IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    سیدجلال تاابدسیدجلال ماست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس