مالتینا واسطه خرید ایرانیان است و از سال ۱۳۹۶ فعالیت میکند. اگر با سایت مالتینا آشنا باشید، می دانید که مالتینا یکی از قدیمی ترین سایت های واسطه خرید از آمازون است که در طی فعالیت چند ساله خود توانسته هزاران سفارش را از آمازون خریداری و با ارسال هوایی و به واسطه گمرک جمهوری اسلامی ایران و همکاری با پست ایران به دست کاربران در سرتاسر ایران برساند. 

مالتینا واسطه خرید ایرانیان | اینبار خرید از ترکیه و امارات ممکن شد

مالتینا در سال گذشته علاوه بر ارتقا شیوه خرید از وب سایت ای‌بی که قبلا به خدمات مالتینا اضافه شده بود، توانست امکان خرید از فروشگاه های آنلاین ترکیه و امارات را نیز برای کاربران ایرانی خود فراهم کند. اینگونه کاربران ایرانی نیز میتوانند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت مطمئن به واسطه مالتینا خریداری کنند.

 با ما همراه شوید تا کمی بیشتر با خدمات جدید مالتینا آشنا شویم...

مالتینا واسطه خرید ایرانیان | اینبار خرید از ترکیه و امارات ممکن شد

خرید از سایت های ترکیه  در ایران

فرقی نمی کند که به دنبال خرید ساعت مورد علاقه تان هستید یا می خواهید یک عینک با استانداردهای اصلی بخرید، دوست دارید لباس هایی خاص بپوشید، و یا دنبال خرید وسایل منزل، لوازم تحریر، دیجیتال یا هر چیز دیگر هستید، می توانید همراه با مالتینا خرید خود را از فروشگاه های آنلاین معتبر ترکیه انجام دهید.

در مالتینا امکان خرید از فروشگاه های بزرگ ترکیه مانند ترندیول، n11، آمازون ترکیه، گیدیور و نمایندگی های رسمی برندهایی مانند نایک، آدیداس، زارا، منگو و برشکا فراهم شده است. در در صفحه خرید از ترکیه با مالتینا شما می توانید با کلیک بر روی نام هر فروشگاه وارد سایت آن ها شده، محصولات  را ببینید و بعد از انتخاب از میان آن ها لینک اصلی آن محصول را در مالتینا وارد کنید تا از قیمت آن به تومان مطلع شوید و سپس از طریق مالتینا پرداخت خود را انجام دهید تا کالای شما در لیست خرید قرار بگیرد.

مالتینا واسطه خرید ایرانیان | اینبار خرید از ترکیه و امارات ممکن شد

خرید از دبی (سایت های امارات)

در کنار خرید از ترکیه، شما می توانید از امارات نیز خرید خود را انجام دهید. مانند خرید از ترکیه، لندینگ خرید از امارات نیز در سایت موجود است و شما با کلیک کردن بر روی آن وارد صفحه خرید از امارات می شوید. در حال حاضر امکان خرید از سایت های فروشگاه های نون و آمازون امارات امکان پذیر میباشد و به زودی سایت های بیشتری به این لیست اضافه خواهند شد.

تنوع و تعداد محصولات در این دو سایت آن قدری زیاد هست که شما بتوانید تمامی خریدهای خود را از لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، لوازم منزل، اکسسوری ها و غیره از برندهای مطرح خارجی انجام دهید. برای مثال در فروشگاه آمازون امارات بیش از 30 میلیون محصول متنوع در گروه بندی های مختلف وجود دارد که شما می توانید از میان آن ها محصولات مورد نظرتان را انتخاب کرده و خریداری کنید.

خرید ساده تر از eBay

در بالا اشاره کردیم که در سال گذشته شیوه خرید از ایبی ارتقا داشت. تنها مدتی بعد از آغاز به کار مالتینا، تنم مالتینا به دنبال آن بود که علاوه بر امکان خرید از آمازون، برای کاربران خود امکان خرید از فروشگاه eBay را نیز فراهم آورد. خرید از این سایت با خرید از آمازون متفاوت بود. شما برای خرید نیاز داشتید وارد سایت eBay شوید، محصول خود را آن جا انتخاب کرده و سپس لینک آن را به مالتینا بدهید. خرید از eBay امروز توسط مالتینا بسیار ساده تر شده است. مانند آمازون، محصولات و صفحات ایبی نیز به طور کامل در مالتینا موجود است و شما کافی است محصول مورد نظرتان را در مالتینا به صورت فارسی یا انگلیسی جست و جو کنید.

با استفاده از فیلتر های قیمت؛ رنگ و سایز میتوانید به راحتی به کالای مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. با انتخاب هر محصول، قیمت نهایی آن به تومان به شما نمایش داده می شود و شما با یک خرید راحت و ایمن از آمریکا تنها چند کلیک ساده فاصله دارید!

مزایای خرید از ترکیه و امارات با مالتینا

در صورتی که شما مالتینا را برای خرید از ترکیه و امارات انتخاب کنید، می توانید از ارسال سریع کالا بین ۱۵ تا ۲۰ روز بهره ببرید و همچنین مانند دیگر خریدهای مالتینا از جشنواره ها و تخفیف هایی که مالتینا به کاربران خود می دهد، ارسال های مطمئن و ایمن درب منزل، تخفیف هایی که در خود فروشگاه های ترکیه و امارات روی محصولات داده می شود و غیره بهره مند شوید. همچنین شما می توانید با قیمتی مناسب یک خرید عالی از برندهای خارجی و اورجینال داشته باشید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس