انتقادات چمران از شهرداری ربطی به شایعه کناره‌گیری‌اش از شورای شهر ندارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: آن ادعاهایی که درباره کناره گیری آقای چمران از شورای شهر سر زبان‌ها افتاده به شدت تکذیب می‌شود.

به گزارش مشرق، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درخصوص طرح ادعاها درباره انتشار صورتجلسه‌ای که حاکی از عزم شهردار پایتخت و معاونانش برای دست بردن به تخلفات گسترده در زمینه مسکن و ساخت و ساز است،‌گفت: نه این طور نیست. با ورودی که آقای چمران به این موضوع داشتند و تذکرات جدی ایشان که هم به شکل کتبی داده شد و هم در جلسه علنی شورای شهر مطرح شد الان شهرداری آن موضوع را متوقف کرده و در تلاش هستند تا هماهنگی‌ها را به گونه‌ای پیش ببرند که ساخت و سازها را به صورت ضابطه‌مند انجام بدهند.

بیشتر بخوانید:

توضیحات چمران درباره بدهی‌های شهرداری تهران

وی درمورد ادعاها درباره بیماری آقای چمران و احتمال ترک کرسی شورای شهر از سوی وی گفت: ایشان کاملا هشیار و دقیق هستند. بعضی از آن نکاتی که از دید نیروهای جوان ما پنهان می‌ماند را آقای چمران به دقت می‌بینند و تشخیص می‌دهند. مثلا درباره همان صورتجلسه واقعیت این است که همه ما آن را دیده بودیم، اما هیچکدام از ما حساسیتی نسبت به آن نشان ندادیم. ولی آقای چمران به شدیدترین وجه واکنش نشان داد و گفت اصلا شهرداری را به دستگاه قضایی معرفی می‌کنم. پس معلوم می‌شود که ایشان کاملا حواسش جمع است و هوشیار است.

بیشتر بخوانید:

مصوبه شورای شهر درباره جذب و انتقال نیرو در شهرداری تهران

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: همه آن مطالبی که درباره ترک شورای شهر از سوی آقای چمران مطرح می‌شود شایعات بی پایه است. من به شدت آن را تکذیب می‌کنم. انتقادات تندی که ایشان نسبت به شهرداری ابراز می‌کنند هیچ ربطی به شایعات مربوط به کناره گیری ایشان از شورای شهر ندارد. ایشان در حوزه شهرسازی خودش را صاحب نظر می‌داند و این مساله درست هم هست. آقای چمران هجده سال در حوزه مدیریت شهری رئیس شورای شهر بوده و فقط یک سال رئیس نبوده است.

امانی اضافه کرد: نکته دیگر اینکه ایشان استاد معماری دانشگاه تهران است. یعنی پیشکسوت این رشته است؛ بنابراین وقتی می‌بیند یک کاری اساس شهر را متزلزل می‌کند طبیعی است که واکنش نشان بدهد و این مساله اصلا ربطی به رفتن ایشان از شورای شهر ندارد. آن ادعاهایی که درباره کناره گیری آقای چمران از شورای شهر سر زبان‌ها افتاده به شدت تکذیب می‌شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    ممنون
  • مجید IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    شورای شهر زاکانی یکه تازی میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس