کد خبر 1351747
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
قطع پای بازیکن سابق پاری سن ژرمن!

برونو رودریگز، مهاجم سابق پاری سن ژرمن پس از بازنشستگی از فوتبال حرفه ای به دلیل "مصائب مداوم" پای خود را قطع کرد!

به گزارش مشرق، رودریگز بیشتر دوران حرفه ای خود را در زادگاهش فرانسه گذراند، اما در سال ۱۹۹۹ یک دوره کوتاه قرضی در لیگ برتر با بردفورد نیز داشت.

او پس از یک فصل کلرمونت فوت در سال ۲۰۰۵ از فوتبال بازنشسته شد و در ۱۷ سال پس از آن، به طور قابل توجهی به دلیل یک مصدومیت شدید از ناحیه پا تحت تأثیر قرار گرفت.

اتحادیه ملی فوتبالیست‌های حرفه‌ای (UNFP) روز شنبه بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده است: «او یکی از مهاجمانی بود که فوتبال ما را از اوایل دهه ۹۰ تا قلب دهه ۲۰۰۰ نشان داد. این اتحادیه به برونو رودریگز نیرو و شجاعت می‌فرستد، که پس از تأثیرات دوران فوتبالش مجبور شد به دلیل رنج دائمی یک پای خود را قطع کند."

این بازیکن ۴۹ ساله همچنین پیام حمایتی از پاری سن ژرمن دریافت کرد و در این پیام نوشته شد: "پاری سن ژرمن پیام حمایت از برونو رودریگز مهاجم سابق خود، خانواده و عزیزانش در این مصیبت سخت ارسال می کند. باشگاه تمام توان خود را برای شما به ارمغان می آورد و امیدوار است که بتواند هر چه زودتر از شما در پارک دو پرنس استقبال کند."

رودریگز در سال ۱۹۹۹ به صورت قرضی از پاری سن ژرمن به بردفورد پیوست اما تنها ۵۵ دقیقه در انگلیس بازی کرد. او سپس قبل از پیوستن به لنس برای انتقال دائمی در سال ۲۰۰۰ به پاری سن ژرمن بازگشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جهودشناس IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    مصائب = سختیها - رنجها. --- صئب = سخت - رنج‌آور - دشوار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس