رژیم صهیونیستی سلاح مقاومت را تهدید بزرگی برای خود می داند

رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در سخنانی با بیان اینکه صهیونیستها سلاح مقاومت را تهدید بزرگی برای خود می دانند، گفت: کسانی که خواستار خلع سلاح مقاومت هستند به صهیونیستها خدمت می کنند.

به گزارش مشرق به نقل از المنار، «ابراهیم امین السید» رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در سخنانی تأکید کرد: امروز شاهد آن هستیم که سلاح مقاومت موجبات آزار و اذیت رژیم صهیونیستی را فراهم آورده است.

بر اساس این گزارش، این مقام ارشد حزب الله یادآور شد: رژیم صهیونیستی سلاح مقاومت را یک تهدید بزرگ برای خود می‌داند. در این میان، کسانی که خواستار خلع سلاح مقاومت و حزب الله هستند در واقع به صهیونیست‌ها خدمت می‌کنند.

وی در ادامه سخنانش افزود: مقاومت تاکنون دستاوردها و پیروزی‌های بسیاری را خلق کرده است. در حال حاضر، لبنان با بحران‌هایی مواجه است که باید تلاش کنیم با بهره برداری از تمامی امکانات و ظرفیت‌هایمان از این بحران‌ها عبور کنیم.

پیشتر هم «شیخ علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله گفته بود: شعار سفارت آمریکا در انتخابات «سقوط مقاومت» است. برخی افراد در داخل، به دستور آمریکایی‌ها با همین شعار در انتخابات شرکت می‌کنند. این درحالی است که حزب الله با شعار «ما هستیم، حمایت می‌کنیم و می‌سازیم» وارد انتخابات خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس