کد خبر 13516
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۵

تلويزيون رژيم صهيونيستي بدون اطلاع از هويت اين سه نفر، تصوير اجساد آنان را به نمايش گذاشت.مدت زيادي نگذشت که مشخص شد که يکي از اين سه تن، سيد هادي، فرزند سيد حسن نصر‌الله، دبير کل حزب‌الله است.

به گزارش سرويس جهاد و مقاومت مشرق ، روز دوازدهم سپتامبر سال 1997 سه تن از رزمندگان مقاومت اسلامي لبنان در حمله به يکي از مواضع ارتش صهيونيستي در نزديکي پايگاه صهيونيست‌ها در محور «سجد» در «جبل الرفيع» در منطقه اشغالي «اقليم التفاح» در جنوب لبنان به شهادت رسيده و پيکر آنان به دست اشغالگران افتاد. تلويزيون رژيم صهيونيستي بدون اطلاع از هويت اين سه نفر، تصوير اجساد  آنان را به نمايش گذاشت.مدت زيادي نگذشت که مشخص شد که يکي از اين سه تن، سيد هادي، فرزند سيد حسن نصر‌الله، دبير کل حزب‌الله است.
سران تل آويو تصور مي کردند که به فاصله کمي از شکست مفتضحانه در عمليات انصاريه ، به پيروزي بزرگي رسيده اند و با در دست داشتن اين غنيمت بي نظير ، خواهند توانست باج کلاني از دشمن سرسخت خود دريافت کنند. دشمني که تا آن زمان بارها تل آويو را وادار کرده بود به خاطر تحويل گرفتن اجساد چند سرباز عادي ، بهايي سنگين بپردازد. اما بسيار سريع معلوم شد که چنين آرزويي دست نيافتني است.
دبير کل حزب الله لبنان و همسرش با صراحت اعلام کردند که جسد فرزندشان هيچ تفاوتي با ساير اجساد شهدا که در اسارت اشغالگران بود ندارد و همراه آنان بازخواهد گشت.
سرانجام 9 ماه بعد ،در 27 ژوئن 1998 ، به دنبال عمليات تبادل بقاياي اجساد اشغالگران به درک واصل شده در عمليات موسوم به «انصاريه» با پيکر 40 شهيد مقاومت اسلامي لبنان ، پيکر پاک سيد هادي نصرالله به لبنان بازگشت.
روحمان با يادش شاد


1.jpg

سيد هادي نصرالله در کنار پدرش

3.jpg

پلاک هويت سيد هادي نصرالله ( تصوير به نمايش در آمده توسط تلويزيون رژيم صهيونيستي)

2.jpg
دست خون آلود سيد هادي نصرالله( تصوير به نمايش در آمده توسط تلويزيون رژيم صهيونيستي)


پيکر پاک شهيد سيد هادي نصرالله ملبس به لباس رزم و غرق در خون که در تلويزيون رژيم صهيونيستي به نشان داده شد



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس