کد خبر 1351514
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
واکنش هیات فوتبال تهران به درگیری زشت در لیگ نوجوانان: مربیان پایه نباید به درگیری دامن بزنند

دبیر هیات فوتبال استان تهران توضیحاتی را در خصوص درگیری شدید بازی آکادمی کیا و پیکان ارائه کرد.

به گزارش مشرق، روز گذشته در چارچوب مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان تهران، دو تیم آکادمی کیا و پیکان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک-یک خاتمه یافت اما درگیری شدید بین اعضای هر دو تیم در پایان بازی صحنه‌های زشت و تاسف باری را برای فوتبال پایه کشور رقم زد.

عباس تیموری، در خوص اتفاقات رخ داده در این دیدار اظهار داشت: متاسفانه عوامل و بازیکنان دو تیم در این درگیری دخیل بودند. بر اساس اسناد و گزارش داور و فیلمی که در اختیار من برای بررسی قرار گرفته، متاسفانه یکی از مربیان تیم آکادمی کیا هم در این درگیری حضور داشته است.

وی افزود: تاسف ما از این است که در رده پایه نوجوانان، مربیان باید بیشتر میانجیگری کنند و به برقراری آرامش کمک کنند نه اینکه خودشان به درگیری دامن بزنند. شک نکنید در این قضیه شدیدترین برخوردها و بیشترین جرایم را در نظر می‌گیریم.

دبیر هیات فوتبال استان تهران در مورد دلیل این درگیری عنوان کرد: در فوتبال درگیری‌ها یا به خاطر حرفی که فردی به دیگری می‌زند یا به خاطر نتیجه و بالاپایین شدن آستانه تحمل افراد است. درگیری‌های فوتبال تقریبا همگی مشابه هم هستند.

وی در خصوص اینکه آیا با تکمیل مدارک و مستندات، این پرونده در هیات فوتبال تهران بررسی می‌شود یا به فدراسیون فوتبال می‌رود، گفت: گزارش پایان بازی برایم ارسال شده، ما خودمان کمیته انضباطی، کمیته انضباطی و کمیته فنی مسابقات داریم. همه مسائل ما در هیات فوتبال رسیدگی می‌شوند. این پرونده در کمیته انضباطی بررسی می‌شود و افراد خاطی و میزان جرایم مشخص خواهند شد.

دبیر هیات فوتبال تهران گفت: خدارا شکر این ماجرا صدمات جانی نداشته و مربیان دیگر با همکاری و کمک دوستان دیگر، ناظر بازی و نیروی انتظامی سریعا وارد ماجرا شدند و غائله را ختم کردند. تا تبادل لوایح شود و طرفین توضحیات را بدهند، کمیته انضباطی بررسی‌های لازم را انجام بدهد حدود یک هفته زمان می‌برد اما سعی می کنیم پرونده‌ای برای سال بعد نماند.

تیموری تصریح کرد: باشگاه‌های ما باید دقت داشته باشند؛ مربیانی را در سطح پایه به کار بگیرند که بتوانند مشکلات، خشم وعصبانیت را مدیریت کنند. نه اینکه 4 بازیکن در تلاش برای آرام کردن مربی باشند! این خیلی بد است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس