کد خبر 1350993
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
جزئیات «دورهمی» نوروزی منتشر شد

تهیه‌کننده «دورهمی» از جرئیات این مجموعه که همزمان با نوروز ۱۴۰۱ فصل جدید آن پخش می‌شود خبر داد.

به گزارش مشرق، تیزر برنامه «دورهمی» از شب گذشته در شبکه نسیم رونمایی شد و ناصر قدیرکاشانی تهیه‌کننده این مجموعه متنی را در صفحه شخصی خود قرار داد که به توضیح مجموعه نوروزی «دورهمی» می‌پردازند.وی نوشت: در ایام نوروز با ویژه برنامه نوروزی دورهمی از شبکه نسیم همراه شما خواهیم بود.

این برنامه با حضور چهره‌های محبوب شامل هنرمندان بازیگران خوانندگان قهرمانان ورزشی و … تولید شده که در این فصل به همراه ۷ نفر از نزدیکان خود شامل اعضا خانواده دوستان همکاران و… بعنوان شرکت کننده در برنامه حضور یافته‌اند.

در این فصل رویکرد تولید کنندگان برنامه استفاده از نظرات مخاطبین برای ایجاد لحظاتی شاد و مفرح و کاملاً متفاوت با فصل قبل بوده که در این راستا برنامه با محوریت دورهمی و در کنار آن گفت و گوی مجری برنامه مهران مدیری با میهمانان همراه با طرح تعدادی سوال طراحی و تولید شده که این پرسش و پاسخ‌ها با لحظاتی بسیار شاد همراه است.

سوالات در این فصل از حالت تخصصی خارج شده و در سطح اطلاعات عموم جامعه طراحی شده که برای همه بینندگان در سراسر کشور جذاب و قابل پاسخگویی باشد و ضمن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی، با پاسخگویی به سوالات در منزل، بینندگان از سطح معلومات خود مطلع شوند.

همچنین بیشتر زمان برنامه در قسمت دایره و با ۸ نفر شرکت کننده سپری خواهد شد و فقط یک نفر در قسمت ربات مسابقه را ادامه خواهد داد. مسابقه بصورت گروهی بوده و میهمان ِ دعوت شده سرگروه تیم است.

در این فصل حدود ۸۰ تیم در این مسابقه شرکت خواهند کرد که پس از هر برنامه امتیاز تیم مشخص و در پایان مسابقات به بالاترین امتیاز جایزه ویژه اهدا خواهد شد. تا کنون بیش از ۶۰ قسمت از این فصل ضبط شده و تولید برنامه تا پایان ۸۰ قسمت ادامه خواهد یافت.امیدواریم با این فصل از برنامه دورهمی از برنامه لذت ببرید و لحظاتی بسیار شاد و جذاب را در کنار خانواده خود تجربه نموده و از برنامه رضایت داشته باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    3 7
    دورهمی و خندوانه و اون برنامه رشیدپور شبکه سه مزخرف ترین و مسخره ترین برنامه های صداسیما!!!! پخش اینجور برنامه ها ینی بن بست در ارائه برنامه پرمحتوا... الفاتحه
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
      5 1
      شبکه چهار مملو از برنامه های پر محتوا است!شک ندارم هرگز بیننده اش نبودی!!!برنامه های فان و سرگرمی در همه جای دنیا به فراخور حال ساخته و پخش میشود و هیچ اجباری هم در تماشای آن نیست !شما که سخت تشنه محتوا هستی شبکه ۴ مناسبتان است!!
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
      11 0
      خندوانه برای شاد بودن ما پخش شده ، نمی خواهی ، برو
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    2 10
    از برنامه های مزخرف.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس