پیشنهاد «بنت» به کشورهای حوزه خلیج فارس درباره تشکیل ناتوی عربی!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان سفرهای اخیر خود به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، پیشنهاد ایجاد نوعی ائتلاف ناتو با مشارکت «اسرائیل» را داده است.

به گزارش مشرق، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که طی ماه‌های اخیر به دو کشور سازشگر امارات و بحرین سفر داشته است، پیشنهاداتی را در رابطه با تشکیل نوعی ائتلاف ناتوی عربی داده است.

شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی گزارش داد که بنت در سفر خود به کشورهای حوزه خلیج فارس و دیدار با مقامات این کشورها به آنها پیشنهاد داد که نوعی ائتلاف ناتوی عربی با مشارکت اسرائیل تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید:

گفت‌وگوی تلفنی پوتین و بنت با محوریت اوکراین

نفتالی بنت به عنوان یک نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اواخر آذرماه و بهمن ماه گذشته به دو کشور سازشگر امارات و بحرین سفر داشته است.

چند روز قبل از این سفر نیز «بنی گانتس» وزیر جنگ اسرائیل به بحرین رفته بود و در جریان این سفر یک توافقنامه امنیتی بین دو طرف امضاء شد.

چند روز پیش هم «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی به منامه پایتخت بحرین سفر کرده بود که این اولین سفر رسمی رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی به بحرین محسوب می‌شود.

 بحرین و امارات در سپتامبر ۲۰۲۰ تحت نظارت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری سابق آمریکا توافقنامه سازش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا کردند که از آن زمان با موجی از محکومیت ها در سطح مسئولان، شخصیت های سیاسی و دینی و سازمان‌های مردم نهاد و ملت‌های مسلمان روبرو شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    1 0
    صهیونی ها فعلاً مشکلات شان با حماس و جهاد اسلامی و حزب اللّه را سر و سامان بدهند، ناتوی عربی پیشکش شان !!!!!
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    2 0
    14 کشور عربی زمانی با ناتوی خود در عرض 6 روز تسلیم رژیم جعلی شدند! حالا رژیم آنها را بلعیده و به گماشتگی خود کشانده است! اگر این کشورهای عربی بجای نژادپرستی و آویختن به ناسیونالیسم عربی به دین آسمانی خود پایبند بودند اینطور فضاحت و ننگ سرنوشتشان نشده و جای دوست و دشمن را عوض نمیکردند.
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    1 0
    توئیستهای حرفه ای و مدعیان و تحلیل بازان داخلی بدانند که وقاحت و گستاخی سران عرب منطقه قبل از همه نتیجه انحراف و کم کاری آنها در زمینه روشن ساری اقکار مردم کشورهای اسلامی است، حالا هی تو سروکله هم زده یا وقت و فرصت گرانبها را صرف موحودات بی ارزشی مثل معصی و موضوعات پبش پا افتاده کنید.
  • محمد IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    0 0
    کل ارتش دنیاروجمع کن تنها حریف سپاه قدس هم نمیشن،،،خخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس