کد خبر 1350372
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
طلسم مسی مقابل رئال مادرید

فوق ستاره آرژانتینی بار دیگر در دیدار مقابل رئال مادرید ناکام ماند.

به گزارش مشرق، شب گذشته رئال مادرید در مصاف با پاری سن ژرمن به پیروزی ۳ بر یک دست یافت و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۳ بر ۲ راهی دور بعد شد.

در این دیدار لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باز هم در ثبت گل و پاس گل ناکام بود.

وی مدت ها است که نمی تواند در دیدار مقابل رئال مادرید عملکرد مثبتی داشته باشد و به نوعی طلسم شده است.

مسی از ماه می سال ۲۰۱۸ نتوانسته مقابل رئال مادرید گل بزند یا پاس گل ثبت کند.در مجموع وی ۹ بازی (۷۸۵ دقیقه) است که ناکام بوده است.

فوق ستاره آرژانتینی در شرایطی راهی پاریس شد تا بتواند این تیم را در راه رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کند اما در نهایت پاریسی ها حذف شدند و از رسیدن به جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان باز ماندند تا مسی و پاری سن ژرمن در این فصل دستشان از جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا کوتاه بماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    3 23
    مسی به هر افتخاری که خواست رسید. کسی با وجود او رنگ توپ طلا رو ندید/ مسی فوتبالش توی دنیا حرف اول رو میزنه. مسی عشق منه عشق منه/ مسی انگار از کره ی ماه اومده. چه گل های قشنگی توی لالیگا زده/ تا ابد الایام کسی به گرد پای مسی نمی رسه. همون هفت توپ طلا واسش بسه/هفت توپی که بقیه خوابشو ببینند. به حسرت افتخارات مسی بشینند/ توی دنیا دیگه مثل مسی نیس. نمره اش به خدا هستش بیس/توی دنیا دیگه مثل مسی پیدا نمیشه. عاشقش بودم و هستم تا همیشه / این سروده ی خودم بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس