فرصت‌ همکاری‌های اقتصادی و اجتماعی با افغانستان ایجاد می‌شود

کاردار سفارت افغانستان در ایران گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران، فرصت‌های اقتصادی و اجتماعی مشترکی با افغانستان ایجاد می‌کند که به توسعه روابط دو کشور کمک خواهد کرد.

به گزارش مشرق،   «عبدالقیوم سلیمانی» در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم اظهارکرد: فرصت‌های بزرگی برای توسعه همکاری‌های اقتصادی و اجتماعی در بخش‌های بیمه، بهزیستی و بنگاه های اقتصادی و سایر موارد در وزارت تعاون وجود دارد.

کاردار سفارت افغانستان در ایران افزود: با توسعه روابط دو کشور، مردم افغانستان می‌توانند از این ظرفیت‌ها بهره مند شوند.

وی با اشاره به تنوع فعالیت ها در وزارت کار بیان کرد: بخش‌های مهمی از دستاوردهای این وزارتخانه را مشاهده کردیم. در نمایشگاه وزارت کار متوجه شدیم توانمندی‌های فوق العاده‌ای در بخش‌های مختلف وجود دارد.

کاردار سفارت افغانستان در ایران یادآورشد: با کمک و مساعدت‌های جمهوری اسلامی ایران، مهاجران افغان در ایران می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

سلیمانی به اشتراکات مذهبی، زبانی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: روابط دو کشور بهتر از گذشته ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    بسیار خوب و مهم . سفیر محترم و دست اندرکاران اقتصاد افغان ، با تعامل با اقتصادیون ایران . انشاءالله موجب شوند ابتدا اوضاع نگران کننده افغانستان رو به بهبودی زود . و با تبادلات اقتصادی و ثبات . آینده رو به رشدی ما بین دو ملت که نزدیکترین اشتراکات تاریخی با هم دارند ، رقم بخورد . فرصت های بسیاری هست که با همکاری و شناسائی زمینه ها . و درک اهمیت . طرفین پیگیر باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس