کد خبر 1349977
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
رکوردهای بی‌نظیر گلر استقلال در لیگ بیست و یکم/ رمز قهرمانی تیم مجیدی در دستان حسینی

استقلال با سیدحسین حسینی در لیگ بیست و یکم آمار فوق‌العاده‌ای در خط دروازه داشته است.

به گزارش مشرق، سیدحسین حسینی که رکورددار طولانی‌ترین زمان بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ استقلال است. در ۱۰۰ بازی در این تیم در لیگ برتر، ۷۰ گل دریافت کرده است. این بهترین آمار یک دروازه‌بان در استقلال بین بازیکنانی است که حداقل ۲۰ بازی در این تیم انجام داده‌اند.

حسینی در ۴۵ بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است. در تاریخ استقلال بین بازیکنانی حداقل ۳۰ بازی کرده‌اند پس از مهدی رحمتی در رتبه دوم جای گرفته است. مهدی رحمتی در ۴۸ درصد مسابقات کلین‌شیت کرده است. رکورددار بیشترین کلین‌شیت در لیگ برتر برای استقلال مهدی رحمتی است که ۹۴ کلین‌شیت داشته است. پس از رحمتی، طالب‌لو ۵۴ بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته است و حسینی بعد از این ۲ گلر در رتبه سوم جای دارد.

حسینی در این فصل آمار فوق العاده ای داشته و آبی‌ها تاکنون ۷ گل دریافت کردند و از این حیث بهترین تیم تاریخ لیگ برتر هستند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    2 5
    سقوط فوتبال ایران ضعف گل زنی شهرستانی ها حمایت داوری حق خوری سازمان مافیا حمایت ناپاک رسانه ملی پولهای میلیاردی خانواده مجیدی عدم دادن کارت زرد و قرمز به الاستقلالی ها و خورد کردن ساق پای پرسپولیسی ها خوردن حق شهرستانی ها عامل قهرمانی الاستقلال هستند.
    • حسن IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      1 1
      رکورد پنالتی گرفتن از داورا رو هم شکستن مخصوصا اینکه قبلش آفساید فورواردشون رو هم نگیرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس