کد خبر 1349900
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
کُری سنگین اینزاگی برای کلوپ بعد از خداحافظی از لیگ قهرمانان اروپا

سرمربی اینتر بعد از پیروزی مقابل لیورپول ولی حذف از لیگ قهرمانان اروپا برای رقیبش کری خوانی کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اینتر شب گذشته در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان لیورپول بود ولی با یک نمایش خوب با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید اما این برد نراتزوری برای عبور از لیورپول کافی نبود چون اینتر در بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و در نتیجه از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

اینزاگی بعد از این برد و خداحافظی تلخ از لیگ قهرمانان، گفت: ما در بازی رفت در ۷۵ دقیقه اول مستحق بیشتر از این‌ها بودیم ولی ۲ گل دریافت کردیم. در دیدار برگشت هم در آنفیلد تمام تلاش خود را کردیم و ما تیم برتر و قوی تر در هر دو بازی بودیم.

وی افزود: بدون شک از این ناکامی ناراحت هستیم. ما اراده کردیم تا به مرحله یک چهارم برسیم و مقابل تیم قدرتمندی مثل لیورپول بهترین عملکرد را داشتیم و تیم برتر میدان بودیم.

سرمربی اینتر ادامه داد: ما تاوان ۱۵ دقیقه بد بازی کردنمان را در دیدار رفت داشتیم. به غیر این دقایق ما تیم برتر میدان بودیم و واقعا از حذف شدنمان ناراحت هستم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امير IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    داداش كاكه رو، فوتبال چند دقيقه است؟ منچستر ظرف دو دقيقه نسخه بايرن مونيخ رو در فينال ليگ قهرمانان پيچيد و قهرمان شد حالا تو ميگي فقط 15 دقيقه بد بوديم! بگو دو دقيقه. تازه ليورپول چند بار تير دروازه ت رو تكوند. كارت تمومه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس