۴۵۰ شبه نظامی عرب و خارجی از ادلب به سوی اوکراین حرکت کردند

منابعی به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کردند که شبه نظامیان خارجی متعلق به الترکستانی، حراس الدین و انصار التوحید از طریق خاک ترکیه عازم اوکراین شده اند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که حدود ۴۵۰ شبه نظامی از ملیت‌های عرب و خارجی از استان ادلب برای شرکت در نبرد با نیروهای روسی تنها کمتر از ۳ روز پس از خروج از خاک سوریه با عبور از خاک ترکیه وارد اوکراین شدند.

بیشتر بخوانید:

چین: ارسال نیرو و سلاح به اوکراین اشتباه است

نزدیکان مردان مسلحی که وارد اوکراین شده‌اند به «اسپوتنیک» گفتند که رهبران سازمان «تحریر الشام»، جبهه کنونی سازمان «جبهه النصره»، اوایل هفته گذشته مجموعه‌ای از جلسات را با رهبران «حزب اسلامی ترکستان»، «انصار التوحید» و «حراس الدین» برگزار کردند.

بیشتر بخوانید:

چه کسی از جنگ روسیه با اوکراین سود می‌برد؟

آنها افزودند: در این جلسات، تصمیم گرفته شد تا تعدادی از شبه‌نظامیان از طریق خاک ترکیه به اوکراین عزیمت کنند.

این منابع تأیید کردند: تعداد شبه نظامیان خارجی که از چندین منطقه در ادلب و حومه آن وارد اوکراین شده‌اند، به حدود ۱۵۰ شبه نظامی می‌رسد که بیشتر آنها از ملیت‌های بلژیکی، فرانسوی، چینی، مراکشی، تونسی، چچنی و انگلیسی هستند. ۳۰۰ شبه نظامی دیگر از چندین منطقه در سوریه به اوکراین اعزام شده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    4 5
    اقای پوتین دست دست نکن زودتر کار اوکراین رو یکسره کن وگرنه تروریستها ی غردوغان واسرائیل از سوریه و بقیه دارن میان اوکراین تورو شکست خواهند داد در اوکراین ،بزرگترین اشتباه وخریت وخیانت اوکراین ورئیس جمهور خائن یهودی اوکراین این بود که مزدور وحمال اسرائیل شد که با دستور ودسیسه اسرائیل فتنه ای در اوکراین درست کند که رابطه وتعامل امریکا وروسیه را بر سر توافق برجام برهم بزند وبرجام فرو بپاشد.اوکراین با هم دستی با اسرائیل به ایران خیانت کرد وحالا دارد تاوان خیانتش را می دهد.وباید زیر مشت ولگد روسیه له شود وامریکا وناتو هم به دادش نخواهند رسیدچون می دانند اوکراین مزدور اسرائیل است برای برهم زدن برجام.تنها فریاد رس اوکراین خود اسرائیل است. که اسرائیل هم از ترس امریکا واروپا جرات کمک به اوکراین را ندارد. اوکراین با همدستی اسرائیل متهم به ایجاد نا امنی در اروپا واشغال اروپاست . اسرائیل با مزدوران منطقه ای اش نظیر اوکراین وترکیه وآذربایجان قصد ایجاد ناامنی در اروپا وبه دنبال ان اشغال اروپا و انتقام هولوکاست از اروپائیان ومسیحیان وکشورگشایی دارد.سناریوی پلید اسرائیل را امریکا واروپا خوانده اند ودستتان رو شده. روسیه باید مواظب باشد اسرائیل خریت نکند وجلو خریتش را بگیرد .چون سر نخ فتنه اوکراین دست اسرائیل همان خانه عنکبوت است. مذاکرات هسته ای به کوری چشم اسرائیل به توافق منجر خواهد شد و در نهایت پدر اوکراین وبعد از آن اسرائیل در خواهد آمد.
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    5 7
    بهترین زمان برای حمله به ادلب و ازاد سازی ان فرا رسیده .
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    4 1
    مسلمان جماعت در خدمت کفار خخخخخخ اینا چرا سرزمینشو خاکشونو از لوس روسیه آمریکا پاک نمیکنن می رن برای کفار میجنگن
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 6
    بچه های ترویست اردوغان هستند. صهیونیست = پانترکیسم = وهابیت
  • سعید IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    جل الخالق اونایی که تا دیروز میگفتن اسراییل نابود میشه الان میگن داره اروپا رو میگیره و به اروپا حکمرانی کنه برجام فروپاشه بهتره تو سیاستتون تجدیدینظر کنین چون سیاستتون در ضدیت با اسراییل در واقع از نظر جهانی اسراییلو بیمه و ایمن کرده است
    • حمید IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      0 0
      آفرین گل گفتی.دقیقا حرف منطق و واقعی رو زدی.ما همیشه ناجی و کمک رسان اسراییل بودیم.چون سواد نداریم.
  • حسین IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    3 1
    عجب منبع خبر معتبری !!!! اسپوتنیک روسیه!!! لابد برای نشون دادن مظلومیت چگال و گرگ هم از خود گرگ و چگال مصاحبه میگیرین؟! بیچاره گرگ ها که حیوانات جنگل ناجوانمردانه میرن زیر دندونای گرگ و خونیش میکنن
    • US ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      0 0
      معتبر فقط ینی شفق و العربیه
    • علی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      0 2
      باز سر و کله توله گرگها مهاجم دشت قبچاق پیدا شده
  • اشنا IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 1
    به‌همین‌خیال‌باش‌‌مواظب‌سیخک‌زن‌پوتین‌دیکتاتور‌هم‌باش‌‌اکراین‌عراق‌وافغانستان‌که‌نیست‌امریکا‌واسرائیل‌واروپارادارد‌خداکندریا‌هم‌برچیده‌میشود‌حزب‌اللهی.
  • احمد US ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 1
    ترکیه تاوان تروریست پروری و مداخله در امور دیگر کشورها را یک شبه پرداخت خواهد کرد.این تروریستها همانند جنگ سوریه محکوم به نابودین
  • س ه IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 1
    همه میدونن چچن جزو کشور روسیه هست، چه حق با روسیه باشه یا نباشه! چچنی ها موظف هستن از کشور خود دفاع کنند، وقتي سربازان چچنی عازم جنگ با روسیه شدند ، تما غرب گداها تبلیغات سنگین را انداختن تروریست‌های جنایتکار آدمکش رفتن ملت اکراین را قتل عام کنن زلنسکی را سرببرند!!! هیچکدام از این اتفاقات نیافتاد!!! حالا که جنایتکاران تروریست چچنی که سالها در سوریه و عراق و..... با حمایت غرب جنایت کردند و مزدوری غرب را میکنن از طرف غربیا به کمک اکراین اعزام شدند غرب گداها سکوت مرگباری گرفتن زبانشان بریده شده..........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس