کد خبر 1349850
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
رونمایی از کانسپت خودروی برقی Polestar مجهز به پهپاد

دومین خودروی کانسپت Polestar یک کانورتیبل است که به یک پهپاد مجهز است.

به گزارش مشرق، در حال حاضر خودروی Polestar ۲ در حال تولید است و به تازگی نیز شرکت Polestar از جدیدترین ایده خودروی برقی خود یعنی کانسپت کانورتیبل Polestar O۲ رونمایی کرد.

ماکسیمیلیان میسونی رئیس طراحی Polestar در بیانیه مطبوعاتی اخیر خود گفت: کانسپت خودروی Polestar O۲ چشم انداز ما از عصر جدیدی از خودروهای اسپورت است. این خودرو با آمیختن لذت رانندگی و نیروی برقی ترکیب جدیدی از احساسات را در یک ماشین ارائه می‌دهد.

کانسپت خودروی برقی مجهز به پهپاد +عکس

گفته می‌شود O۲ از همان پلتفرم یکپارچه آلومینیومی سفارشی که این شرکت برای Polestar ۵ استفاده می‌کند بهره خواهد برد و به طور کلی شبیه طرح مفهومی Precept است.

این خودرو طراحی در حال تکامل Polestar را نشان می‌دهد و اشتراکاتی نیز با بقیه خودروهای این شرکت خواهد داشت. خودروی آینده O۲ با فاصله کوتاه‌تر بین دو محور، حالت اسپورت‌تر و تهاجمی‌تری نسبت به Polestar ۲ خواهد داشت.

کانسپت خودروی برقی مجهز به پهپاد +عکس

رانندگان همچنین می‌توانند به لطف پهپاد فیلمبرداری یکپارچه O۲ از ماجراجویی‌های خود فیلمبرداری کنند. این پهپاد که دارای دوربین خودران است با همکاری Hoco Flow ساخته شده و می‌تواند تا سرعت ۵۶ مایل در ساعت را دنبال کند و پس از پارک خودرو، می‌توان فیلم‌های گرفته شده را ویرایش کرد و با سیستم اطلاعات سرگرمی مرکزی به اشتراک گذاشت.

کانسپت خودروی برقی مجهز به پهپاد +عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطن پرست DE ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    کانسپت؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس