ارتباطات رمزگذاری شده زلنسکی با آمریکا

به گزارش روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، رئیس جمهور اوکراین از «تجهیزات ارتباطی رمزگذاری شده» آمریکایی برای ارتباط با جو بایدن استفاده می کند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش داد «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین از «تجهیزات ارتباطی رمزگذاری شده» استفاده می‌کند که آمریکایی‌ها در اختیار او قرار داده‌اند.

نیویورک تایمز افزود: این تجهیزات به زلنسکی اجازه می‌دهد تا به طور ایمن با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا ارتباط برقرار کند. زلسنکی با استفاده از همین تجهیزات روز شنبه حدود ۳۵ دقیقه با بایدن درباره کمک‌های واشنگتن به کشورش بحث و تبادل نظر کرد.

به گفته نیویورک تایمز، رئیس جمهور اوکراین همچنین با استفاده از این تجهیزات ارتباطی قادر است برنامه‌های خود برای سفر به مناطق مختلف را هماهنگ کند.

گفتنی است، روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هدف این عملیات نظامی را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد تجاوز و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته‌اند" نامید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    1 2
    بابا پلها تخریب نمی شد روسیه در مرز لهستان و مجارستان بود چطور ظرف دو روز 80 کیلومتر پیشروی کرد الان در 5 روز بدون تلفات دادن یک کیلومتر پیشروی نداشته خوب معلومه مقاومتی در اوکراین نیست تخریب پلها است بزودی تعمیر می شوند
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 2
    روسیه باید رودخانه تریور را دور زده و شهر ژیتومیر در غرب کیف و بوریس پیل در شرق کیف را تصرف و اینچنین کیف را محاصره نمایند تا راه برای محاصره کامل و سقوط شهر کیف فراهم شود
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 2
    روسیه نمی خواهد کیف راتصرف کند بلکه می خواهد دولت زلنسکی را بترساند تا شروط را رعایت کنند این حرکت روسیه یک اشتباه تاریخی است چون تلفات روسیه را در روزهای آینده افزایش خواهد داد چون افزایش هواپیماهای سرنگون شده همه نشان دهنده حضور سریع نیروهای داعش و جنگجویان اموزش دیده خارجی با دوش پرتاب ها در خاک اوکراین برای افزایش هزینه پیروزی روسیه است و روسیه نباید این اشتباه را مرتکب شود و سریع باید کیف را تصرف نماید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس