سید محمد حسینی

معاون رییس جمهوری در امور مجلس گفت: در ۶ ماهه اول دولت سیزدهم ۴۵ قرارداد به ارزش ۱۵.۶ میلیارد دلار امضا شده است.

به گزارش مشرق، «سید محمد حسینی» امروز (دوشنبه) در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهداء و ایثارگران ادیان توحیدی و جانبازان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران که با حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش برگزار شد، اظهار داشت: از دوران انقلاب نقشی که کارکنان شرکت نفت در اعتصابات داشتند، ضربه موثری بر رژیم ستمشاهی وارد کرد.

وی ادامه داد: در دوران جنگ نیز فداکاری بسیاری داشتند و جنگ نفتکش ها را هنوز فراموش نکرده‌ایم.

حسینی با اشاره به اینکه در ان زمان وابستگی اقتصاد کشور به نفت بود، گفت: ایستادگی در آن شرایط کار بزرگی بود.  

وی با اشاره به اینکه گزارش‌های وزیر نفت در دولت همواره اخباری است که نشان دهنده پیشرفت و کار تلاش است، افزود: اینگونه نیست که همه چیز به مذاکرات وین گره خورده باشد.

حسینی تاکید کرد: ما معطل نمی‌شویم و به سمت بی اثر کردن تحریم‌ها حرکت می‌کنیم و البته مذاکره میز در جای خود انجام می‌شود.  

معاون رییس جمهوری ادامه داد: آنگونه که وزیر نفت اعلام کرده، در ۶ ماهه اول دولت سیزدهم ۴۵ قرار داد و تفاهم نامه در این مدت با سرمایه گذاری ۱۵.۶ میلیارد دلار منعقد شده است و این نشان نی دهد ما معطل مذاکرات نمانده‌ایم.

مراسم تجلیل از خانواده معظم شهداء و ایثارگران ادیان توحیدی و جانبازان شرکت ملی پالایش و پخش امروز (۱۶ اسفندماه) با حضور معاون رئیس جمهور در امور مجلس، قائم مقام معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید امور ایثارگران، ‌ وزیر نفت، ‌معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش و نمایندگان ادیان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 0
    مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ، بهتر از توافق بد است و بهترین کار این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، با یک بیانیه‌ی رسمی به طرف‌های غربی اعلام کنیم که مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق می‌کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ راستی‌آزمایی لغو تمام تحریم‌ها صورت پذیرفت و مطالباتمان وصول شد، به مذاکرات برمی‌گردیم و در غیر این‌ صورت در همان روز این شجره‌ی خبیثه‌ی برجام را بر سرشان کوبیده و با اقتدار از برجام خارج خواهیم شد و ان‌شاءالله تحریم‌ها را از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی خنثی‌ خواهیم کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس