انتصاب مدیران کل کتابخانه‌های عمومی استان‌های تهران، بوشهر، خراسان شمالی و مدیرکل «منابع انسانی و امور پشتیبانی» نهاد

مهدی رمضانی سرپرست نهاد طی احکامی جداگانه مدیران کل کتابخانه های عمومی استان‌های تهران، بوشهر و خراسانی شمالی را منصوب کرد.

به گزارش مشرق،  بر این اساس علیرضا زندوکیلی به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران، حیدر راهب به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر و مهدی آریان به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی منصوب شدند.

مهدی رمضانی در حکم دیگری نیز محمدعلی محمدی را به عنوان مدیرکل «منابع انسانی و امور پشتیبانی» نهاد منصوب کرد.

در این احکام که به مدت دو سال برای مدیران کل استانی صادر شده، آمده است:

بی گمان، رسالت دینی، انقلابی و ملی همه مدیران فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ پویایی و پایایی آرمان ها و نگهبانی هوشیارانه و عالمانه از آنها است. انجام این وظیفه خطیر و دلپذیر، که به ویژه در نهاد کتابخانه های عمومی کشور در قامت یک واجب فرهنگی جلوه گر است، مستلزم توجه همدلانه و آگاهانه به نکاتی است که بر رعایت آن ها در طراحی و اجرای برنامه ها تاکید دارم:

توجه به برنامه ریزی و تعیین اهداف و بسیج امکانات برای تحقق آن ها، سازماندهی وظایف ستاد به منظور ایجاد بهره وری و مشارکت در کارکنان، کنترل فرایند و نظارت هدفمند و صمیمانه بر آن ها، توجه ویژه به خدمت رسانی به اعضا و ارتباط نزدیک با مردم، استفاده از ظرفیت سرمایه انسانی، ارتباط صمیمانه با کتابداران و تلاش برای تسهیل در انجام وظایف ایشان، هم افزایی با دیگر مراکز و دستگاه های فرهنگی استان به ویژه انجمن کتابخانه های عمومی استان و هدایت به هنگام و مسئولانه ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان به منظور توسعه جغرافیایی و فرهنگی کتابخانه ها.

روزآمدی و کارآمدی برآمده از انجام وظایف مذکور، نویدبخش تحقق بنیادی ترین وظیفه نهاد کتابخانه های عمومی کشور، یعنی ترویج فرهنگ کتاب، کتابخوانی و دانایی است. 

برای شما در انسجام بسامان وظایف سازمانی از درگاه خداوند مهربان توفیق می طلبم و امیدوارم اعتماد نهاد کتابخانه ها به جناب عالی، پاسخی سزاوار شأن مردم شریف آن مرز و بوم بیابد. بفضله و کرمه.

همچنین در حکم انتصاب محمدعلی محمدی به عنوان مدیرکل «منابع انسانی و امور پشتیبانی» نهاد آمده است:

جناب آقای محمدعلی محمدی

نظر به تعهد، مسئولیت پذیری و شایستگی های اجرایی جناب عالی و با عنایت به پیشنهاد معاونت اداری و مالی به موجب این ابلاغ، شما را به عنوان مدیرکل منابع انسانی و امور پشتیبانی منصوب می کنم.

بی گمان، رسالت دینی، انقلابی و ملی همه مدیران فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حفظ پویایی و پایایی آرمان ها و نگهبانی هوشیارانه و عالمانه از آنها است. انجام این وظیفه خطیر و دلپذیر، که به ویژه در نهاد کتابخانه های عمومی کشور در قامت یک واجب فرهنگی جلوه گر است، مستلزم توجه همدلانه و آگانه به نکاتی است که بر بر رعایت آن ها در طراحی و اجرای برنامه ها تاکید دارم:

توجه به برنامه ریزی و تعیین اهداف و بسیج امکانات برای تحقق آن ها، به روز رسانی و چابک سازی فرایندهای حوزه مسئولیت، به کارگیری ابزارهای نوین در جهت ساماندهی اطلاعات کارکنان و افزایش شفافیت در خدمت رسانی به کارکنان، توجه ویژه به مسائل رفاهی کارکنان و تلاش برای کاهش زمان ارائه خدمات.

خدمت رسانی مناسب نهاد به ملت شریف ایران در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، یقینا مستلزم پشتیبانی صحیح و به موقع آن اداره کل از سایر حوزه های ماموریتی نهاد خواهد بود. 

برای شما در انجام بسامان وظایف سازمانی از درگاه خداوند مهربان توفیق می طلبم و امیدوارم اعتماد نهاد کتابخانه ها به جناب عالی، پاسخی سزاوارِ شأن مردم شریف این مرز و بوم بیابد. بفضله و کَرَمه.

گفتنی است تا پیش از این حیدر راهب معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر و مهدی آریان معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی بودند. 

همچنین محمدعلی محمدی تا پیش از این معاون اداره کل مالی و ذیحسابی نهاد کتابخانه های عمومی کشور بود. علیرضا زندوکیلی نیز دارای سوابق مدیریتی فرهنگی، اجتماعی و هنری است که تا پیش از این معاون هنری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس