کد خبر 1349002
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
این استقلالی متخصص دور کردن پرسپولیس از قهرمانی است

علیرضا منصوریان موفق شد دومین شکست پرسپولیس را به این تیم تحمیل کند.

به گزارش مشرق، پرسپولیس برای دومین بار در این فصل و بعد از باخت مقابل آلومینیم اراک در هفته سوم برای دومین بار در این فصل و این بار در آبادان مغلوب صنعت نفت این شهر شد.

منصوریان که در ۵ تقابل آخرش با پرسپولیس نتوانسته بود این تیم را ببرد، کمک بزرگی به تیم محبوبش کرد تا فرهاد مجیدی و استقلال، با خیال نسبتا راحت‌تری، به استقبال ۹ هفته پایانی لیگ بروند.

منصوریان در حالی با بردن پرسپولیس کار این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش را سخت‌تر از قبل کرده که او سابقه گرفتن قهرمانی از پرسپولیس را دارد.

بیشتر بخوانید:

منصوریان: مقابل استقلال هم با قدرت بازی می کنیم

۵ سال قبل و در لیگ پانزدهم بود که علیرضا منصوریان اجازه نداد شاگردان برانکو ایوانکوویچ قهرمان لیگ برتر شوند و در نهایت این استقلال خوزستان بود که قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد. در آن فصل، پرسپولیس که بعد از شکست به سایپا در هفته ششم، دیگر از هیچ تیمی شکست نخورده بود، هفته بیست و هشتم (۹ اردیبهشت ۹۵) در ورزشگاه آزادی با دو گل به تیم علیمنصور باخت تا در پایان فصل و به خاطر تفاضل گل کمتر به نسبت استقلال خوزستان، فرصت قهرمانی در لیگ را از دست بدهد و برد هفته آخرش مقابل راه آهن تبدیل به یکی از تلخ‌ترین بردهای تاریخ این تیم شود.

حالا تیم یحیی که اختلافش با استقلال به ۶ رسیده، کار بسیار سختی برای قهرمانی در این فصل دارد و به ناچار باید منتظر لغزش استقلال بماند. استقلالی که در این ۲۱ هفته شکستی نداشته و تیم مجیدی به سختی امتیاز از دست می‌دهد.

حالا باید دید شکست مجدد پرسپولیس به علیرضا منصوریان می‌تواند تاریخ را برای این تیم تکرار و قهرمانی را از این تیم بگیرد یا خیر.

آن چیزی که مشخص است منصوریان متخصص دور کردن پرسپولیس از قهرمانی است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس