کد خبر 1348926
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
دو بازیکن استقلال در خطر از دست دادن دربی/ مجیدی برابر نفت نیست

تیم فوتبال استقلال در مهم ترین بازی از هفته بیست و یکم لیگ برتر موفق شد میهمانش گل گهر سیرجان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده و در صدر جدول باقی بماند.

به گزارش مشرق، آبی پوشان تهران که به عنوان تنها تیم بدون شکست در صدر جدول رقابتهای لیگ برتر قرار دارند، در هفته بیست و یکم میهمان خود گل گهر را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده تا اولین تیمی باشند که در لیگ بیست و یکم از مرز ۵۰ امتیاز عبور کرده و با ۵۱ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.

شاگردان مجیدی راحت و بدون تلفات از این دیدار دشوار عبور نکرده و آنها سرمربی خود را به دلیل دریافت کارت قرمز برای دیدار بعد مقابل صنعت نفت از دست دادند. اما این کارت قرمز تمام ماجراها و حواشی این بازی نبود و ۳ بازیکن این تیم با کارت زرد داور جریمه شدند که عبارت بودند از عزیزبک آمانوف، سعید مهری و روزبه چشمی.

بیشتر بخوانید:

۴ستاره پرسپولیس در آستانه محرومیت از دربی

کارت زرد روزبه چشمی سومین اخطار این فصل وی بود تا این مدافع میانی و ملی پوش سابق به واسطه دریافت این اخطار در آستانه محرومیت از دربی قرار بگیرد.

پیش از این هم رودی ژستد مهاجم آبی پوشان ۳ اخطاره شده بود و این دو بازیکن در صورت دریافت اخطار در هفته بیست و دوم مقابل صنعت نفت، دیدار مهم و حساس هفته بیست و سوم مقابل پرسپولیس را از دست خواهند داد.

آبی پوشان در هفته‌های بیست و دوم و بیست و سوم دو بازی بسیار حساس مقابل صنعت نفت و پرسپولیس در پیش دارند که امتیازات آن در سرنوشت نهایی آنها در این فصل می‌تواند بسیار اثر گذار باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    2 3
    هر دوتاییشون مالی نیستند ککمون هم نمی گزه زنده باد پرسپولیس
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    2 0
    نگران نباشین! استقلال حتی با نیمکت نشینان هم پرسپولیس را گلباران میکنه! پرسپولیس دیگه کرک وپرش ریخته وحال بازی کردن ندارن چه برسه به گل زدن؟ من خودم طرفدارپرسپولیس بودم ولی وقتی بازیش مقابل صنعت نفت آبادان را دیدم ازش ناامیدشدم وگذاشتمش کنار!
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    2 1
    وقتی صنعت نفت دوتا گل بهش میزنه دیگه تاآخرش را بخونین!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس