کد خبر 1348715
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
مصلح: در فضای مجازی آنقدر توهین می‌کنند که دیگر کسی جرأت نمی‌کند علیه تیم پرطرفدار حرف بزند

مدافع تیم فوتبال گل گهر سیرجان به انتقاد از داوری دیدار مقابل استقلال پرداخت.

به گزارش مشرق، شایان مصلح پس از شکست گل گهر مقابل استقلال با اشاره به مسائل داوری این دیدار اظهار داشت: یک بازی پایاپای بود و می‌توانستیم در نیمه اول جلو بیفتیم، در نیمه دوم هم موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما متأسفانه نتوانستیم استفاده کنیم. شرف داوران ما بسیار بالا است و هیچ وقت نمی‌آیند کاری را از قصد انجام بدهند اما چرا اشتباهات داوری باید برای تیم‌های امیر قلعه‌نویی باشد، آن هم دقیقا در زمانی که می‌خواهد سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بگیرد.

وی افزود: دو سال پیش پنالتی دیاباته بود و الان هم این پنالتی که اصلا به دست علیزاده نخورد. داور روبرو ایستاده و از جلو می‌بیند که دست بسته است و پنالتی نمی‌گیرد. کمکی که در عرض ایستاده چطور باز یا بسته بودن دست را دیده که پنالتی گرفته؟ یک تیم شهرستانی خرج کرده، بازیکن گرفته و می‌خواهد سهمیه کسب کند. آن از 7 امتیاز و اتفاقاتی که برای این تیم رقم زدند، وقتی تیم هوادار، رسانه و فضای مجازی ندارد که فشار بیاورد، مثل تیم‌های دیگر مثل استقلال که تا اتفاقی می‌افتد به داوری، کمیته داوران، فدراسیون و جاهای مختلف فشار می‌آورند. وقتی تیم زور ندارد شما نباید بر سرش بزنید.

مدافع تیم فوتبال گل گهر سیرجان تصریح کرد: نمی‌گویم از قصد است، اگر بگوییم از قصد است نیت خوانی کرده‌ایم و درست نیست اما می‌گویم چرا همه این اشتباهات و اتفاقات برای تیم‌های شهرستانی و آنهایی که از نظر رسانه‌ای ضعیف‌تر هستند بیفتد؟ یک رسیدگی کنید، آن 7 امتیاز که آن طور کم شد. بازیکنی که خودشان در فدراسیون اجازه بازی داده بودند، و آن ایمیل‌های جعلی که می‌زنند تا فدراسیون را تحریک کنند یا اتفاقات دیگر، بعد این طور سرش را می‌برند. تیم بلند می‌شود، می‌خواهد کسب سهمیه کند، 90 دقیقه جان کندیم و بازی کردیم تا حداقل از آزادی با یک مساوی مقابل صدرنشین خارج شویم، آن هم دقیقه 90 و آن اتفاقات.

وی تاکید کرد: همه هم حرف است، فقط حرف می‌زنیم و در انتها شاید دو سه روز بگویند بله درست بوده! در تلویزیون ممکن است دو سه روز به آن رسیدگی شود. من نیت‌خوانی نمی‌کنم، الان کارشناسان داوری می‌آیند برخی می‌گویند پنالتی بوده و بعضی می‌گویند نبوده، کسی که می‌گوید پنالتی نبوده آنقدر در فضای مجازی تحت فشار قرار می‌دهند و توهین می‌کنند و جسارت می‌کنند، دفعه بعد جرات نمی‌کند علیه تیمی که طرفدار و فضای مجازی دارد حرف بزند. الان مد شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس